kanka.net'e hoş geldiniz.!

Forumda paylaşım yapmak ve tamamen tüm özelliklerden yararlanmak için hemen kayıt olmayı unutmayınız.

Kayıt Ol!

Saatler Evanescence’ı gösteriyor

q0k!

Eskiler tanır ;)
Uzman Üye
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
7,656
ewt gelcekkk sEe yOu latER dedi harkyadı ama sadece 1 aat kaldı..



bu bileti hayatta atmam..superdİ papaz gittignı bılseydım bulusrduk orda..


busuru resm cektım ama arkadydım bide teL dandık.. ama canlı canlı gormem yetti cok tatLİ yaa




busuru resm war ama en anlamıları bunlar
 

stakepunk

New Member
Uykudaki Üye
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
135
bende istiyordum giteyi çok ama İstanbulda olmadığım için ve yaşda tutmadığı için ailem izin verdi :(:(:( bizde şans nerdeee
 

papaz

Platin Üye
Platin Üye
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
7,052
Kanka bilseydim beraber giderdik ama harikaydı.

What What What Süperdi...!
 

q0k!

Eskiler tanır ;)
Uzman Üye
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
7,656
ewttt yAA tesukkurr ederrİmm dedi ya off ya ama ben arkada kaldım baya.. bidaha oslUn yaa ama cok kısa surddu yaa:'(

 

car_26

1. Nesil Üye
Platin Üye
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
9,315
papaz reklam yapma coca cola pınar su fln :D:D
bende gitmeyi cok istiyodum ama izmirdeyim :(:(
 

papaz

Platin Üye
Platin Üye
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
7,052
Kanka aceleden :kiki:

Seneye reklamsız çekerim :D
 

q0k!

Eskiler tanır ;)
Uzman Üye
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
7,656
ya ben onlerde bi olsaydIM atlardım walla:D :D
 

imparator

İmparatoR
Yönetici
Admin
Katılım
15 Ocak 2005
Mesajlar
144,647
millet seneye gelirse toplaşıp kararlaşıp hep beraber gidelim ya:D
 

papaz

Platin Üye
Platin Üye
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
7,052
İşte orijinal foto'lar Kimsede yok :)

Seneye hep beraber Evanescence Konserine gidiyoruz :eek:kay:










 

q0k!

Eskiler tanır ;)
Uzman Üye
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
7,656
resmlerr sUPERr yaaa kanka off bende fogtaraf makınası bı olsaydı off o anları yine yaşamıs oldm
 

imparator

İmparatoR
Yönetici
Admin
Katılım
15 Ocak 2005
Mesajlar
144,647
erkal bak harbi elimde kalıcan hea!! la tmm gidemedik işte alala yüzümüze vurmasana olm:(
 
Üst Alt