kanka.net'e hoş geldiniz.!

Forumda paylaşım yapmak ve tamamen tüm özelliklerden yararlanmak için hemen kayıt olmayı unutmayınız.

Kayıt Ol!

kafe için müzik önerisi acil kankiş

0pposite

╭∩╮ (◣☩◢)╭∩╮
Uzman Üye
Katılım
23 Kas 2005
Mesajlar
4,254
arkadaşlar şimdi kafe acıyoruz müzik konusunu haledemedim gitti playlistlerim olsutu ama az daha takviye lazım
kafe büyük bi mekan 240 m2 yerde 2 katlı sadece kahve ve yemek özlellikle kahve
kafe içerisinde bi bölüm AİLE oyun salonu gibi ( jenga monopoly tabu vs.) kafenın etrf komple cam renkleri acık gozunuzde canlandırında yazın lütfen

türkçe pop asla calmam (2000 den öncesi olablir )

cok hareketli olmasın
millette uyumasın
kısık sesle arkanızda duymak istediginiz sarkılar neler mesela

özellikle @rhayeder [MENTION=155509]*Freyja[/MENTION] [MENTION=514873]küflüpeynir[/MENTION] @ aybüke senın nıkı yazamam gorursen yazarsn :D sizden destek bekliyorm teşekkürler
 

küflüpeynir

Uzman Üye
Uzman Üye
Katılım
24 Ocak 2013
Mesajlar
4,508
teşekkürler 0pposite .. @Rumpelstiltskin


rumpın müzik kulağı benden daha iyi, etnik müzik slow yerli yabancı coverlar dinlediğinde kafanı çevirip bakabilecek kulaklara sahip, parantez içinde sadece müzikle kalmayıp [şarkı sözleri] için bile cımbızla çekdiği görüyorum ihshit de bu konuda fena değil ondada renkli müzik kurgusu var özellikle hint müziklerinde derin arşivi olduğunu düşünüyorum...
benim tavsiyem ne olabilir, black, pet shop boys,ana alcaide, Lindsay Stirling, faun,boney.m:D benim favorim rasputin,
 

arhavili

Elite Üye
Elite Üye
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
19,100


Playlistinden örnekler verirsen daha rahat öneriler yapılır.




 

Petaniya.

Platin Üye
Platin Üye
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
7,121
Elindeki telefonun hakkını verip mekanın fotoğraflarını gönderirsen daha rahat öneriler yapılır. :D
Benim aklıma bir şeyler geldi ama mekanı görmeden olmaz Mehmet. Bazı müzikler bazı dört duvarlara ve o dört duvarın içini dolduranlara fazla gelebiliyor.

*Marmaris'te mi oluyor tüm bunlar? (Bu da mühim.)
 

0pposite

╭∩╮ (◣☩◢)╭∩╮
Uzman Üye
Katılım
23 Kas 2005
Mesajlar
4,254
Elindeki telefonun hakkını verip mekanın fotoğraflarını gönderirsen daha rahat öneriler yapılır. :D
Benim aklıma bir şeyler geldi ama mekanı görmeden olmaz Mehmet. Bazı müzikler bazı dört duvarlara ve o dört duvarın içini dolduranlara fazla gelebiliyor.

*Marmaris'te mi oluyor tüm bunlar? (Bu da mühim.)
bende dedim aybükenin hayal dünyası genıstır bu yazdıklarımla kafasında canladırır hepsini yarın atıcam resim

@Rhayeder diger pc de ss koyamıcam ama 90lardan pop var
20ler 90lar yabancı klasıkler var rock alternatif enstrmal sonra ımm bluesler var
sonra ıı türkce alternatf rock var 90lar
klasik agır müziklerde var cogu keman fln
bi dunya cektimde tek tek dinleyip güzel 2-3 liste hazırlıcam ama once secenekleri hazırlamam gerek boyle bişeyi ararken benm kafam duruyo bildiklerimde gelmio aklıma o yüzded sizden yardım istedim müzik zevkelri harika olarak düşündügüm insanlarsınz
 

snox

BÜYÜK ALTAYLI
Platin Üye
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
8,436
Bi ben İzmir'de bi mekan bulamadım cafe - bar yapacak.


İzmirli arkadaşlara sesleniyorum :)
 

arhavili

Elite Üye
Elite Üye
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
19,100


Türkçe olarak Flört grubunun ve Ogün Sanlısoy'un diskografiyi edin bence.

Camel : Rajaz ve A Nod And Wink albümleri.

Dire Straits : Dire Straits, Communique ve Making Movies albümleri.

Focus : Hamburger Concerto albümü.

Led Zeppelin : Physical Graffiti albümü.

Marty Friedman : Introduction albümü.

Pink Floyd : Obscured By Clouds albüm.

Renaissance : Illusion ve Scheherazad albümü.

Sky : İlk albüm.



Bir bakın aklına yatarsa. :smile:
 

*Freyja

M for Merve
Elite Üye
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
17,817
şimdi ben böyle albüm şeklinde topluca değil de tek tek parçaları bilen bi insanımdır hani o yüzden direkt şu albüm diye yazamıyorum. şarkıları da tek tek yazmak vakit alacak. bi de resimleri gördükten sonra tam olarak ne istediğini daha rahat anlayabilirim sanırım, şu an tam oturtamadım çünkü. mesela sana bazı parçalar dinletirim işte bunun gibi mi olsun daha mı yavaş daha mı hareketli vs. diye sorarım, senin istediğin şekli bulmaya çalışırız bir şekilde.
 
Üst Alt