kanka.net'e hoş geldiniz.!

Forumda paylaşım yapmak ve tamamen tüm özelliklerden yararlanmak için hemen kayıt olmayı unutmayınız.

Kayıt Ol!

Gitar Klavuzu ve Gitar Muhabbetleri ( Güncellendi!)

Elena_Love®

New Member
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
225
ahh ahh ilk gitarı öğrenmeye başladığım gün geldi aklıma, parmak açma fln öğretmişlerdi sonra "F" akorunu basamıodum fln. Ama şimdi gayet güzel çalıyorum :D :D
 

F1000Devil

Mhmt&Nrgl-2009-
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
2,078
elektro gitarımı bilgisaayarıma bağlamada sorun yaşıyorum aranızda yardım edebilecek var mı ? ( Takıyorum ama sadece uğultu mu desem cızırtı mı desem öyle bi ses alıyorum napcam çok araştırdım ama aradıgımı bulamadım )
 

I Can FeeL You

New Member
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
367
ah aptal kafam . baslangıc ıcın 2 manyetıklı gıtar aldm. Simdiki kafam olsa en az 4 manyetık alrdım.
 

element80

ça ça ça.. :)
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
4,795
elektro düşünenler klasikten başlamasanız daha iyi...direk elektrodan başlayın,ben öyle yaptım ve çok iyi,zamn kaybı olmuyor
 

krojan 2

New Member
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
19
ahh ahh ne güel olur bi elektrogitarım olsa...tabi bi de çalabilmem lazım:D
 

F1000Devil

Mhmt&Nrgl-2009-
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
2,078
Fender gibisi var mı ya :) Fenderden şaşmayacaksın

Hele Duman grubunun solo gitaristi Batuhan'daki fender :D 68' Fender :D

Ahh o bende olcak :D
abi Fender orta bi marka kalıyor tamam iyi bir marka ama bi ibanez gibson(les paul , robot guitar) varken fenderin adı geçmez ! bende de üç single gitar var s/s/s gayet iyi yani 150$'a aldım ama işimi harika görüyor yenilicem inş gitar para olarak zor iş amfisi var en az 5 pedalı var bunun ek masraflarıda olcak telleriydi yok pickguard değiştircemdi yok mıknatıslarıydı
 

punk_4ever

...with me...
Katılım
28 Mar 2008
Mesajlar
232
elektro gitarımı bilgisaayarıma bağlamada sorun yaşıyorum aranızda yardım edebilecek var mı ? ( Takıyorum ama sadece uğultu mu desem cızırtı mı desem öyle bi ses alıyorum napcam çok araştırdım ama aradıgımı bulamadım )
gitarını tutuşa bglı etkileniio olabilir mesela gitarı amfiye yklaştırınca bi ugultu glmeye bşlıo manyetik alandan dolayı blmiorum tam olarak :D
 

satisfacti10

Arada ßir...!
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
7,157
istanbul-sakarya-eskişehir-konyadaki arkadaşlara her düzeyde gitar ve bateri dersi verilir :D :p
reklamda sınır tanımıorm
 

hallowed_dark

İzindeyiz ..
Katılım
4 Kas 2007
Mesajlar
3,521
herkese tavsiyem ibanezdir..ibanezden şaşmayın =))

bütçeniz düşükse cort un belli modelleri de sizi tatmin edecektir,tabi başlangıçta =)
 

Pranis#

Umutsuz Romantik.
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,194


öncelikle mrb konunun içine daldım biraz ama:Dbu da bnm gitarım ARIA STG-series.Daha em akoru hariç hiçbir akoru bilmiyorum :D ama gzl solo yaparım:D :ragaci bide sarı dandik fukara penam var:D metallica,mor ve ötesi nin bazı şarkılarını(oda başları:D)'nı çalıyorum akorlarıda öğrensem gzl olcak ama tablo var ezberlemeye üşeniyorum:D kursada gitmiyorum kendim öğrendim :icon27:
 

n0_fear

New Member
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
15
ya ibanez gio aldım bi tane 250 kaat mı ney, klavye akıyor.. ama abicim bana loto çıktı diyorsan, git amerikaya, ya jackson, ya gibson, yaptır bi gitar. bayıl bi 5-10 bin:D
 

Enochian

New Member
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
11
elektro gitarımı bilgisaayarıma bağlamada sorun yaşıyorum aranızda yardım edebilecek var mı ? ( Takıyorum ama sadece uğultu mu desem cızırtı mı desem öyle bi ses alıyorum napcam çok araştırdım ama aradıgımı bulamadım )
hocam sen ne yapmışsın ya bilgisayardan elektro gitar mı çalınır frekans çıkışını kaldırmadığı için cızırtı yapıyo kablo veya herahngi bir şeyle alakası yok eğer bilgisayardan düzgün ses almak istiyorsan en azından 5 artı 1 sistem uygun ses kartı ve çok sağlam bir processor e ihtiyacın var(arkasında stereo output olanlardan) sorunun bu yüzden gitarın sorunlu değildir büyük ihtimal ben bi kere elektromu laptop a bağladım ve tizlerini yaktı öyle bir hataya düşme bence bi daha :D
 
Üst Alt