5 sayfadan, 3.sayfa İlkİlk 12345 SonSon
Gösterilen Sonuçlar 17 sonuçtan 24 ile 35 arası

Konu: Sizce nasıl ulaşırım herkes gelsin

  1. #17
    test
    Üye No
    337042
    Giriş Tarihi
    Jan 2009
    Yaş
    26
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    113
    RepPuan
    1058
    Rep Power
    3056Array

    Varsayılan

    Biriside varsa bir zahmet bana Avril Lavigne veya Emma Watson'ın telefon numarasını veya adresini verebilir mi
    וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים יְהִי אֹור וַֽיְהִי־אֹֽור׃

    !!! אלוהים שלום


    ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

  2. #18
    İlginç samet_1907's Avatar
    Üye No
    194908
    Giriş Tarihi
    Apr 2007
    Yaş
    23
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Gaziantep
    Mesaj
    3,144
    RepPuan
    19940628
    Rep Power
    5701Array

    Varsayılan

    varmısın yokmusun acuna soyLe davet etsın hilaryh dufu xD mümkün birşey
    Vay anasınııı...

  3. #19
    "Not A Perfect Person" gokseldarcan's Avatar
    Üye No
    218134
    Giriş Tarihi
    Jul 2007
    Yaş
    23
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    894
    RepPuan
    2724669
    Rep Power
    3887Array
    Ünvan : Gümüs Üye

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi *Lady_EviL* Mesajı Göster
    niahaha bn de Varg'e ulasmak istiyorum ama.. Herkesn ulasmak istediği bi ünlü vardır ama imkansız

    Fazla uçmuşsun sen Bırak ya ne Hillaryler var Türkiye'de Onlarla yetincen artık
    ii güzel de bu kız gibi birinin Türkiye'de benzerlerinin olduğunu mu sölüosun yani ???

    See ya in another life brotha!

  4. #20
    Holy Shit! SercanKeskin's Avatar
    Üye No
    10442
    Giriş Tarihi
    Apr 2005
    Yaş
    27
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Edirne
    Mesaj
    7,217
    RepPuan
    94381743
    Rep Power
    13888Array

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi gokseldarcan Mesajı Göster
    ii güzel de bu kız gibi birinin Türkiye'de benzerlerinin olduğunu mu sölüosun yani ???

    Bizim Gözler Bozuk Heralde Bende Görmedim Türkiye'de

    Boşver Arkadaşım Bende Bi ARa Angelina'ya Takmıştım Ama Değmez Bak Benimki Gidiyor Brad Pitt'le Aldatıyor Beni
    [URL="http://forum.kanka.net/showthread.php?733129-SercanKeskin"]
    [/URL]

    [URL="http://twitter.com/secomnia"][/URL]

  5. #21
    "Not A Perfect Person" gokseldarcan's Avatar
    Üye No
    218134
    Giriş Tarihi
    Jul 2007
    Yaş
    23
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    894
    RepPuan
    2724669
    Rep Power
    3887Array
    Ünvan : Gümüs Üye

    Varsayılan

    Aynen bnimkide bi hokeyciyle mi ne geziomuş ya gel eş zmnlı operasyon kuralım ikisini de gömelim
    See ya in another life brotha!

  6. #22
    Blessed Screaming (!) NemesiS*'s Avatar
    Üye No
    290469
    Giriş Tarihi
    Jun 2008
    Cinsiyet
    Bayan
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    0
    RepPuan
    3940618
    Rep Power
    0Array

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi gokseldarcan Mesajı Göster
    ii güzel de bu kız gibi birinin Türkiye'de benzerlerinin olduğunu mu sölüosun yani ???


    Neden olmasın vardır Arasan bulrsn :P Daha güzelleri de vardır hatta Umutsuz vaka olmasndan iyidr
    "Damağındaki o küçük çizik, dilinle oynamasan hemen geçer ama dayanamıyorsun..Oynuyorsun.. "

  7. #23
    "Not A Perfect Person" gokseldarcan's Avatar
    Üye No
    218134
    Giriş Tarihi
    Jul 2007
    Yaş
    23
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    894
    RepPuan
    2724669
    Rep Power
    3887Array
    Ünvan : Gümüs Üye

    Varsayılan

    14 Şubat da geliyo ulan Hilary seni seviorum ama olmayacak onu da biliyorum...
    See ya in another life brotha!

  8. #24
    Gümüş Üye gözyaşlarım's Avatar
    Üye No
    223624
    Giriş Tarihi
    Jul 2007
    Cinsiyet
    Bayan
    Nerden
    Bursa
    Mesaj
    2,117
    RepPuan
    3384269
    Rep Power
    3933Array
    Ünvan : Gümüs Üye

    Varsayılan

    hayal
    EMRE AYDIN

+ Yeni Konu Aç

Konu Açıklaması

Users Browsing this Thread

Şuanda bu konuyu 1 kişi izlemekte. (0 üye ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Hayır diyen Herkes Gelsin
    By casuel in forum Aktif Bölüm
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 21-08-10, 20:09
  2. O cephaneliğe nasıl ulaşıldı?
    By кαpαğαη in forum Siyaset Meydanı
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23-04-09, 14:11
  3. Hayatta Başarıya Nasıl Ulaşılır?
    By RuYa_GuZeLi in forum Kanka Café
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 20-04-06, 17:56

Bookmarks

Bookmarks

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açılamaz!
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Forum Kuralları