• Acılı
  • Aptal
  • Aranıyor
  • Arsız
  • Aşık
  • Ölü
  • çılgın
  • üzüntülü
  • üzgün
  • Bahahaha
  • Bilgin
  • Bulantılı
  • Bulutlu
  • Canlı
  • Cap Canlı
  • cesaretli
  • Dead
  • Deli
  • Depresyonda
  • Eğlenmiş
  • gay
  • Goofy
  • Hacker
  • hoşgörülü
  • Huysuz
  • Huzurlu
  • Israrcı
  • iyi
  • Karışık
  • kaygılı
  • Küstah
  • Kederli
  • Keyifli
  • Kimsesiz
  • Kop Kop
  • Korkulu
  • kuşkulu
  • Manyak Deli
  • melek gibi
  • Meraklı
  • Meşgul
  • Mutsuz
  • Neşeli
  • Niteliksiz
  • Oylesine
  • Panik
  • Paranoyak
  • Rahat
  • Sakin
  • Saldırgan
  • Sarhoş
  • Sert ve kaba
  • SIKKIN
  • Sinirli
  • Sıcak
  • Tembel
  • utangaç
  • Uykucu
  • uykulu
  • Uyuşuk
  • Yaramaz
  • Yürekli
  • Yorgun
  • Yoğun
  • Şüpheli
  • Şeytani
  • Şeytani2
  • Şokta
  • şşşşttt!
  • Gösterilen Sonuçlar 1 sonuçtan 4 ile 4 arası

    Konu: gmail adresime giremiyorum help.

    1. #1
      http://img72.imageshack.u
      Şuan ne düşünüyorsunuz?
       
      apollo_14's Avatar
      Üye No
      27429
      Giriş Tarihi
      Jul 2005
      Yaş
      15
      Cinsiyet
      Erkek
      Nerden
      Seçilmemiş
      Mesaj
      1,496
      Konular
      148
      RepPuan
      64266
      Rep Power
      3445
      Reputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation Bilgileri

      Varsayılan gmail adresime giremiyorum help.

      bna bi yardim kankiler;
      gmail adresime ve msn ime giremiyorum bunun sebebi ne olabilir ve geri nasil alicam
      Galatasaray'in yeni Hagi'si
      LiNcOLN Turan


      SIHIRLI ATATURK RESMI


      AZ Alkmaar'in teknik direktoru;"Zico icin konusursam, kovulur."

    2. #2
      Gümüş Üye
      Şuan ne düşünüyorsunuz?
       
      TuRGuT's Avatar
      Üye No
      24867
      Giriş Tarihi
      Jul 2005
      Yaş
      23
      Cinsiyet
      Erkek
      Nerden
      Ankara
      Mesaj
      12,206
      Konular
      2216
      RepPuan
      4233606
      Rep Power
      3897
      Reputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation Bilgileri
      Ünvan : Gümüs Üye

      Varsayılan

      kanka snn bilgisayarı bi tara yaws bu arada kendine bi virüs programı indir internetten sende yok bildiim kadarıyla sonra da bi scan yap pc ni büük ihtimalle trojen falan vardır silersin sonra onları bi de onları dene ya da seni birisi hacklemiş yani ne biliim

      <<<<<<<<<<<<Bi kere de tıkla plizzzz
      450 * 170'i anladım da 58.6 kb çok az be (: Ama yine de güzel bi imkan :P

    3. #3
      Kanka Üye
      Şuan ne düşünüyorsunuz?
       
      SuCCeS's Avatar
      Üye No
      16888
      Giriş Tarihi
      May 2005
      Cinsiyet
      Erkek
      Nerden
      İzmir
      Mesaj
      702
      Konular
      48
      RepPuan
      1570
      Rep Power
      3512
      Reputation Bilgileri

      Post

      gmail üyeliğini yaparken girdiğin bilgileri hatırlıyor isen mail adresini yeniden geri alabilirsin bunuda tabiki www.gmail.com sayfasında sağ tarafta giriş yaptığın yerin altında şu yazıyor kullanıcı adınızı veya şifrenizimi unuttunuz buraya girip işlemleri takip edersen mail adresin sana geri dönecektir mutlaka bunu tamamladın adresin sende diyelim.
      Daha sonrada www.passport.com adresine girip sağ üstte bulunan oturum aç yerini tıkla msn de kullandığın ........@gmail.com adresini ve şifreni girip oturum açmayı dene açarsa şifreni ve gizli sorunu gizli cevabını değiştir.Yok cevap vermiyor açmıyor diyorsan hemen orda oturum açma yerinin altında parolanızı unuttunuzmu sorusunun yazdığı yeri tıkla ve sana sorulan soruları yanıtla ve işlemleri takip et herşey hallolur, fakat ilk başta kayıtlarını yaparken verdiğin bilgilerde çok önemli başarılar.Yardım adına benim verebileceğim bilgi bu kadar kanki yardımı olursa bende sevinirim..Saygılar...!
      Düzenleyen SuCCeS : 23-10-05 at 06:54

    4. #4
      Kanki Üye
      Şuan ne düşünüyorsunuz?
       
      tougi's Avatar
      Üye No
      31788
      Giriş Tarihi
      Aug 2005
      Yaş
      23
      Cinsiyet
      Erkek
      Nerden
      İzmir
      Mesaj
      324
      Konular
      27
      RepPuan
      219
      Rep Power
      3408
      Reputation Bilgileri

      Varsayılan

      eyw kanka ii oldu bu www.gmail.com link i

    + Yeni Konu Aç

    Konu Açıklaması

    Users Browsing this Thread

    Şuanda bu konuyu 1 kişi izlemekte. (0 üye ve 1 misafir)

    Benzer Konular

    1. Email Adresime giremiyom
      By Mc Angry in forum Avatarlar, İmzalar, Gifler, Animasyonlar
      Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 27-07-07, 19:30
    2. email adresime giremiyom
      By Mc Angry in forum Msn Teknik Destek ve Yardım
      Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 27-07-07, 18:45
    3. Cevaplar: 0
      Son Mesaj: 27-10-06, 23:31
    4. msn adresime giremiyorum lütfen yardım edin
      By radek in forum Network , İnternet ve Güvenlik
      Cevaplar: 11
      Son Mesaj: 24-09-06, 01:30
    5. Kişi listemi aynen diğer msn adresime nasıl kaydederim??
      By BiGesT077 in forum Avatarlar, İmzalar, Gifler, Animasyonlar
      Cevaplar: 2
      Son Mesaj: 23-12-05, 22:53

    Ziyaretçiler bu sayfayı bu kelimeleri arayarak buldular:

    gmail adresime giremiyorum

    gmail adresine giremiyorum

    gmaıl adresıme gıremıyorumyurtdışı email adresime giremiyorumgmail adreslerine giremiyorumgmail adresım giremiyorumgmail adresıne giremiyorumgmai̇l adresi̇me gi̇remi̇yorum

    Tags for this Thread

    Bookmarks

    Bookmarks

    Gönderme Kuralları

    • Yeni konu açılamaz!
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •  

    Forum Kuralları