2 sayfadan, 2.sayfa İlkİlk 12
Gösterilen Sonuçlar 16 sonuçtan 30 ile 30 arası

Konu: İnsan Nasıl Sıkışır???Hade Bakam

  1. #16
    son değil başlangıç Seindfeld's Avatar
    Üye No
    12140
    Giriş Tarihi
    Apr 2005
    Yaş
    30
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Diğer
    Mesaj
    1,908
    Konular
    319
    RepPuan
    31781
    Rep Power
    3302
    Reputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation Bilgileri

    Varsayılan

    Cevap çok basit sevdiğim kişiyle annemi karşı karşıya getirir.Hanginiz beni daha çok seviyorsanız bende onu daha çok severim derim.Ben düşüneceğime onlar konuşsun cevabı bulsun:)
    Düzenleyen Seindfeld : 19-09-05 at 23:26 Sebep: yanlış yazılmış bir kelime
    Geçmiş zaman olur ki...

  2. #17
    υℓтяαѕℓαη rasmus's Avatar
    Üye No
    25793
    Giriş Tarihi
    Jul 2005
    Yaş
    25
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Adana
    Mesaj
    2,845
    Konular
    108
    RepPuan
    11556
    Rep Power
    3204
    Reputation BilgileriReputation BilgileriReputation Bilgileri

    Varsayılan

    tabiiki anne annenın yerı başkadır

  3. #18
    ◄кαηкαƒß► PaSa05's Avatar
    Üye No
    25233
    Giriş Tarihi
    Jul 2005
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Kırşehir
    Mesaj
    1,796
    Konular
    52
    RepPuan
    1297
    Rep Power
    3204
    Reputation Bilgileri

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi Hakan
    tabiki ikisinide. hani derler ya evlendikten sonra değişir. bunu diye evlat varmı acaba ?
    kesin vardir kanka, ama e$ ve anne sevgisi bence ayridir.. sevgileri bambaskadir
    Ana deyip de geçilmez
    O yar anadan seçilmez
    İkisine de kıymet biçilmez
    Biri anam biri yarim
    KİM BU VATAN UĞRUNA OLMAZKİ FEDA
    ŞÜHEDA FIŞKIRACAK TOPRAĞI SIKSAN ŞÜHEDA


  4. #19
    KaNKa C@FE MoD!!! AoKTeN's Avatar
    Üye No
    3859
    Giriş Tarihi
    Feb 2005
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Şanlıurfa
    Mesaj
    6,242
    Konular
    1189
    RepPuan
    24461
    Rep Power
    3355
    Reputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation Bilgileri

    Arrow anneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    tabiki annem çünkü daha ev lenmedim evcenince anlarız dünyanın kaç bucak olduğunu....

    annnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  5. #20
    Kanki Üye Beatrix Kiddo's Avatar
    Üye No
    31741
    Giriş Tarihi
    Aug 2005
    Yaş
    29
    Cinsiyet
    Bayan
    Nerden
    Bursa
    Mesaj
    83
    Konular
    14
    RepPuan
    148
    Rep Power
    3160
    Reputation Bilgileri

    Varsayılan

    annem tabiki.... başkasını sewdik te noldu.. annesini bana tercih etti... her zaman yanındayım dediğim insanın bi gün hiç bi zaman yanımda olmadığını farkettim... ve son geldiğinde elimde kalanlara baktım... annem!!!
    TAK eTti caNıma bu maskeLi baLooo

  6. #21
    Son of Beach ahpena's Avatar
    Üye No
    24125
    Giriş Tarihi
    Jul 2005
    Yaş
    26
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    2,890
    Konular
    430
    Blog Entries
    5
    RepPuan
    108307
    Rep Power
    3221
    Reputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation Bilgileri

    Varsayılan

    kıyaslanırmı allah aşkına
    biri seni 9 ay karnında taşımış ardından büyütmüş olan yüce insan
    diğeri 30 undan sonra kahrını çeken diğer bi yüce insan
    tabii boşanma olayları vs bu durumun dışında tutulmuştur :P

  7. #22
    Yeni Üye serserix53's Avatar
    Üye No
    2778
    Giriş Tarihi
    Feb 2005
    Mesaj
    15
    Konular
    1
    RepPuan
    40
    Rep Power
    0
    Reputation Bilgileri

    Varsayılan

    Kanka tabiki annemi severim.Beni küçükken eşim besleyip, uyutup büyütmedi ya dimi ama.Gerçi ben ewlenmedim aama ne farkederki sonuç yine aynı olacak.Eş dediğin nedir ki
    Düzenleyen serserix53 : 21-09-05 at 19:39 Sebep: yazmayı unutmuşum

  8. #23
    Kanki Üye junior_marwin's Avatar
    Üye No
    99021
    Giriş Tarihi
    Jun 2006
    Yaş
    22
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    339
    Konular
    2
    RepPuan
    351
    Rep Power
    2870
    Reputation Bilgileri

    Varsayılan

    bencede ikisinin yeri ayrıdır kanka şıkışdırmaaa nolur
    GaLaTaSaRaY'Lı oLMaK aYRıCaLıKTıR

  9. #24
    son değil başlangıç Seindfeld's Avatar
    Üye No
    12140
    Giriş Tarihi
    Apr 2005
    Yaş
    30
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Diğer
    Mesaj
    1,908
    Konular
    319
    RepPuan
    31781
    Rep Power
    3302
    Reputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation Bilgileri

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi junior_marwin
    bencede ikisinin yeri ayrıdır kanka şıkışdırmaaa nolur
    kanka ne oldu eskilere özlemmi var.Bende bu konuyu bir yerlerden hatırlıyorum diyorum.Meğerse 1 sene önce yazdığım mesaj burdaymış.Aynı cevabımın sonuna kadar arakasındayım
    Geçmiş zaman olur ki...

  10. #25
    Kanki Üye şirinee's Avatar
    Üye No
    97623
    Giriş Tarihi
    Jun 2006
    Yaş
    21
    Cinsiyet
    Bayan
    Nerden
    Sakarya
    Mesaj
    289
    Konular
    4
    RepPuan
    215
    Rep Power
    2878
    Reputation Bilgileri

    Varsayılan

    kanka kimi biliyonmu ? annemin yanında annemi daha fazla severim eşimin yanında eşimi tabi kanka hehehehe

  11. #26
    Kanki Üye ghost123tr's Avatar
    Üye No
    92862
    Giriş Tarihi
    May 2006
    Yaş
    26
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Antalya
    Mesaj
    200
    Konular
    4
    RepPuan
    375
    Rep Power
    2900
    Reputation Bilgileri

    Varsayılan

    İkisini de çok severim. Fakat en çok diyorsan, cevap annem...

    Butterfly is dead
    Dragon is fly on the sky
    Cheetah is run on the dark way
    Human is sleep in the this world...

  12. #27
    Gümüş Üye gi_zem_li's Avatar
    Üye No
    79159
    Giriş Tarihi
    Apr 2006
    Cinsiyet
    Bayan
    Nerden
    Ankara
    Mesaj
    1,237
    Konular
    168
    RepPuan
    5355
    Rep Power
    2940
    Reputation BilgileriReputation Bilgileri

    Varsayılan

    ikisinin yeride ayrıdır anneni karın kadar sevemezsin karını annen kadar...

    her iki tarafıda dengede tutmam gerek tabi bu o kadar basit birşeydeğil...

    büyük bir olgunluk gerek her iki tarafıda karşı karşıya getirmemek en iyisi...

    eğer halen sonuç vermiyorsa ...en son şu cümleyi kullanabilirsiniz...

    yiyin birbiriniziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
    คςı çєк๓єк özﻮüгlüкรє özﻮüгüz เкเ๓เz๔є

  13. #28
    2005+ Munky's Avatar
    Üye No
    40366
    Giriş Tarihi
    Oct 2005
    Yaş
    24
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Zonguldak
    Mesaj
    26,298
    Konular
    2778
    RepPuan
    6888743
    Rep Power
    3856
    Reputation Bilgileri
    Reputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation BilgileriReputation Bilgileri

    Varsayılan

    annelerin değeri paha biçilemez kanka!!!bu soru cok saçma bence!!
    Munky Online

  14. #29
    Kanka Üye busra_bjk's Avatar
    Üye No
    96382
    Giriş Tarihi
    May 2006
    Yaş
    22
    Cinsiyet
    Bayan
    Nerden
    Seçilmemiş
    Mesaj
    528
    Konular
    5
    RepPuan
    463
    Rep Power
    2886
    Reputation Bilgileri

    Varsayılan

    tabikide anneler
    Bleeee

  15. #30
    Gümüş Üye zırto's Avatar
    Üye No
    97526
    Giriş Tarihi
    Jun 2006
    Yaş
    32
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    Kocaeli
    Mesaj
    1,098
    Konular
    104
    RepPuan
    1532
    Rep Power
    2881
    Reputation Bilgileri
    Ünvan : Gümüs Üye

    Varsayılan

    annemden ötesi varmı
    yada sizin annenizden ötesi abzürt olmuş soru
    @manyak
    BU ALANA REKLAM ALINACAKTIR
    hatirLar misin senLe kucukken camdan disari bakardik... sen yuzunu cama dayardin bense popomu dayardim... yoLdan gecenLer bizi ikiz zannederdi
    ஐ musti ஐ
    öcü yenge üzdün bizi

+ Yeni Konu Aç
2 sayfadan, 2.sayfa İlkİlk 12

Konu Açıklaması

Users Browsing this Thread

Şuanda bu konuyu 1 kişi izlemekte. (0 üye ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. İbo'dan 'Hade Hade' remiksi!/05.ocak.2008
    By karabul in forum Magazin Haberleri
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 05-01-08, 12:29
  2. İnsan Nasıl Davranmalı?..
    By romanist in forum Kanka Café
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 26-11-07, 01:22
  3. İnSaN Nasıl Olmalı...
    By MeliSSSa in forum Kanka Café
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 04-02-06, 15:08
  4. Bu nasıl bir İnsan bakarmısınız....
    By Kanka Bot in forum Enteresan Olaylar
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 12-12-05, 01:15

Ziyaretçiler bu sayfayı bu kelimeleri arayarak buldular:

insan nasıl sikişir

insanlar nasıl sikişirler

insanlar nasıl sevişir

insanlar nasıl sikişiyorlarinsan sikişmesiinsanlar nasıl sikişirinsan nasil sikişirinşanlar naşıl şikişirleryaşlılar nasıl sevişiryaşlılar nasil sikişirinsanlar nasıl sevişirlerinsanlar nasıl şikişirinsanlarnasilsikişirinsan nasil sikisirınsanlar nasıl sikişirinsan nasıl sevişirinsan nasılsikişirinsanlar nasil sikisiyorinsanlar nasıl sikişiyornasıl şikişirlerİnsanlar nasıl sikişirİNSANLAR NASIL SİKİŞİRLERinsanlar nasil sikisirlerneden insanlar sikişirleryaslilar nasil sikisirler

Tags for this Thread

Bookmarks

Bookmarks

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açılamaz!
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Forum Kuralları