331 sayfadan, 328.sayfa İlkİlk ... 228278318326327328329330 ... SonSon
Gösterilen Sonuçlar 2,617 sonuçtan 2,624 ile 2644 arası

Konu: Sohbet Vardiyası V

  1. #2617
    HUKUK HERŞEYDİR іѕтαивuŁ's Avatar
    Üye No
    352914
    Giriş Tarihi
    Mar 2009
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17,112
    RepPuan
    415844809
    Rep Power
    44989Array

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi LüzumsuzAdam Mesajı Göster
    Allah'a şükür iyi diyelim bugünleri aramayalım.

    Ne zaman bitecek stajın? Gel artık ya sitede yaptığımız buluşmalardan birine seni de alıcam kesin.
    kardeşim bizim staj mevzusu tam bir kaaso döndü. Kendileri de bilmiyor ne zaman biteceğini




    -kisalK oeN-



    EN KÖTÜ GÜN BUGÜNSE, BUGÜN DE GÜNLERDEN
    GALATASARAY!





  2. #2618
    Kanka.Net Admin LüzumsuzAdam's Avatar
    Üye No
    172414
    Giriş Tarihi
    Feb 2007
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    70,415
    RepPuan
    550219688
    Rep Power
    5000000Array
    Kanka.net Admin

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi іѕтαивuŁ Mesajı Göster
    kardeşim bizim staj mevzusu tam bir kaaso döndü. Kendileri de bilmiyor ne zaman biteceğini
    Tamam ben geliyorum beke Bitsin bu ayrılık kardeşim

    Keyfin sıhhatin yerinde mi bari?

  3. #2619
    HUKUK HERŞEYDİR іѕтαивuŁ's Avatar
    Üye No
    352914
    Giriş Tarihi
    Mar 2009
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17,112
    RepPuan
    415844809
    Rep Power
    44989Array

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi LüzumsuzAdam Mesajı Göster
    Tamam ben geliyorum beke Bitsin bu ayrılık kardeşim

    Keyfin sıhhatin yerinde mi bari?

    Valla kardeşim özleştik ama şartlar bizi savurdu Allah’a çok şükür bi sıkıntı yok ufak ufak ilerliyoruz. Oğuz hıyarı ne yapıo haber alıyon mu




    -kisalK oeN-



    EN KÖTÜ GÜN BUGÜNSE, BUGÜN DE GÜNLERDEN
    GALATASARAY!





  4. #2620
    Kanka.Net Admin LüzumsuzAdam's Avatar
    Üye No
    172414
    Giriş Tarihi
    Feb 2007
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    70,415
    RepPuan
    550219688
    Rep Power
    5000000Array
    Kanka.net Admin

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi іѕтαивuŁ Mesajı Göster
    Valla kardeşim özleştik ama şartlar bizi savurdu Allah’a çok şükür bi sıkıntı yok ufak ufak ilerliyoruz. Oğuz hıyarı ne yapıo haber alıyon mu
    Olsun büyük adamlar olup buluşacağız artık. Mc Donaldsa gitmeyiz mesela ya da nargile içmeyiz

    Hiç haber almadım kanka son zamanlarda

  5. #2621
    HUKUK HERŞEYDİR іѕтαивuŁ's Avatar
    Üye No
    352914
    Giriş Tarihi
    Mar 2009
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17,112
    RepPuan
    415844809
    Rep Power
    44989Array

    Varsayılan

    ben gene terlikle gelirim




    -kisalK oeN-



    EN KÖTÜ GÜN BUGÜNSE, BUGÜN DE GÜNLERDEN
    GALATASARAY!





  6. #2622
    Kanka.Net Admin LüzumsuzAdam's Avatar
    Üye No
    172414
    Giriş Tarihi
    Feb 2007
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    70,415
    RepPuan
    550219688
    Rep Power
    5000000Array
    Kanka.net Admin

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi іѕтαивuŁ Mesajı Göster
    ben gene terlikle gelirim
    Lan ben bunu tamamen unutmuşum ahahahahahaha

    Nereye gitmiştik onu da hiç hatırlamıyorum var ya. Kaç sene oldu kim bilir.

  7. #2623
    HUKUK HERŞEYDİR іѕтαивuŁ's Avatar
    Üye No
    352914
    Giriş Tarihi
    Mar 2009
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    17,112
    RepPuan
    415844809
    Rep Power
    44989Array

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi LüzumsuzAdam Mesajı Göster
    Lan ben bunu tamamen unutmuşum ahahahahahaha

    Nereye gitmiştik onu da hiç hatırlamıyorum var ya. Kaç sene oldu kim bilir.
    ulan olm adımı terliksiye çıkarmıştın bakırköy taraflarına gitmiştik sanırım




    -kisalK oeN-



    EN KÖTÜ GÜN BUGÜNSE, BUGÜN DE GÜNLERDEN
    GALATASARAY!





  8. #2624
    Kanka.Net Admin LüzumsuzAdam's Avatar
    Üye No
    172414
    Giriş Tarihi
    Feb 2007
    Cinsiyet
    Erkek
    Nerden
    İstanbul
    Mesaj
    70,415
    RepPuan
    550219688
    Rep Power
    5000000Array
    Kanka.net Admin

    Varsayılan

    Alıntı Orjinal Mesaj Sahibi іѕтαивuŁ Mesajı Göster
    ulan olm adımı terliksiye çıkarmıştın bakırköy taraflarına gitmiştik sanırım
    Lan Koca savcıya terliksi demek nedir? Hiç ileri görüşlü değilmişim kardeşim affet

    Aynen bak hatırladım sahilde bi mekana oturmuştuk. Bakiyim fotoyu bulabilcem mi lan.

+ Yeni Konu Aç

Konu Açıklaması

Users Browsing this Thread

Şuanda bu konuyu 1 kişi izlemekte. (0 üye ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Sohbet Vardiyası IV
    By Farkedmez in forum Kanka Café
    Cevaplar: 1388
    Son Mesaj: 21-03-15, 00:40
  2. Sohbet Vardiyası
    By LüzumsuzAdam in forum Aktif Bölüm
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 06-03-15, 21:25
  3. Sohbet vardiyası (İngiLizce)
    By garydelgadov in forum Kanka Cafe(İngilizce)
    Cevaplar: 246
    Son Mesaj: 03-02-15, 15:00
  4. Sohbet Vardiyası III
    By Farkedmez in forum Kanka Café
    Cevaplar: 10001
    Son Mesaj: 21-10-14, 14:03
  5. Gece vardiyası
    By RuYa_GuZeLi in forum Sözlük
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 19-08-09, 08:25

Bookmarks

Bookmarks

Gönderme Kuralları

  • Yeni konu açılamaz!
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Forum Kuralları