kanka.net'e hoş geldiniz.!

Forumda paylaşım yapmak ve tamamen tüm özelliklerden yararlanmak için hemen kayıt olmayı unutmayınız.

Kayıt Ol!
  • Sitenin kalıcılığı için... Konu açın, açık konulara yorum yapın siteye katkıda bulunun. Siteyenin hitleri düşmektedir, biraz daha düşüşte komple kapatmaktan başka çaremiz kalmıyacaktır.

Arama sonuçlarınız

  1. snox

    Forum'un kayip uyeleri araniyor!?

    Forum ne hale gelmiş. Keşke yeniden canlanabilse :(
  2. snox

    Forum'un kayip uyeleri araniyor!?

    Hele ki hala bazılarının banlanmamış olması neden bu kadar az aktifliğin olduğunu gösteriyor bence.
  3. snox

    2016 Avrupa Futbol Şampiyonası

    Biz finale yürüyelim de :)
  4. snox

    Bilgi 2015 Ban Affı Hakkında

    Burada iyiden iyiye az alan üye sayısı ve aktif duruma birde seckince gibi haysiyet yoksunu şahsiyeti barındırarak. İyice dibe vurmuş durumdasınız. Hele ki ABD'deki olayla ilgili açtığı konu başlığının hala aktif olması forumun ne durumda olduğunu gösteriyor. O haysiyetsizin forumu girişi...
  5. snox

    Forum'un kayip uyeleri araniyor!?

    Yine bir gireyim dedim ama forumda aynı sanırım :(
  6. snox

    2016 Avrupa Futbol Şampiyonası

    Gruptan çıkmaktan ziyade her turnuvada orada olmak daha önemli. Favorim ALMANYA
  7. snox

    Baktım olmuyo vurdum sıfıra kafayı.

    Sıfır bu mu oluyo?
  8. snox

    bisey diyecem

    Gerek olmadıkça HAYIR
  9. snox

    Tesettürlü Bayanlarda ASLA Olmaması Gereken 9 Şey

    İçerde her şey serbest mi? :) Aman babasıyla,abisiyle neyim de samimi olmasınlar. Aman diyim erkek arkadaşları olmasın falan filan işte :)
  10. snox

    Show TV'den Milli Maç Açıklaması

    Bu kadar samimi iseniz AKS TV yayın sözleşmesini feshetsin :)
  11. snox

    Show TV'den Milli Maç Açıklaması

    2014 yılında yapılan protokol ile, 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası ve 2018 Dünya Kupası kapsamında Türkiye A Milli Futbol Takımı’nın oynayacağı eleme maçlarının Show TV’de yayınlanması konusunda ilgililer arasında mutabakata varılmıştır. Bilindiği üzere, Ocak 2015 tarihinde Show TV’nin yönetimi...
  12. snox

    Kayahan Yoğun Bakımda

    Yumuşak doku kanseri tedavisi için Acıbadem Maslak Hastanesi'ne kaldırılan ünlü sanatçı, yoğun bakım ünitesinde tutuluyor. Sanatçının tedavisine 1-2 gün daha hastanede devam edileceği öğrenildi. Kayahan, uzun zaman sonra, Beşiktaş Belediyesi'nce düzenlenen 14 Şubat Sevgililer Günü konserinde...
  13. snox

    Devlet Bahçeli Bütün Oyları Alarak Yeniden Seçildi!

    Hangi ara olmuş bu kurultay yauw? :)
  14. snox

    Arda'lı Atletico Madrid, Real Madrid'le Eşleşti

    FC Bayern'e yarı final yolu göründü. Ben aynı ülke takımlarının zorunlu olmadıkça eşleşmelerine karşıyım.
  15. snox

    Bu masada 32 Kral 62 Cumhurbaşkanı var yalanı

    Benim karşı olduğum nokta fotoğraf ile birlikte paylaşılan "32 Kral 62 Cumhurbaşkanı" yazısıdır,inanmadığım nokta da budur.
  16. snox

    Bu masada 32 Kral 62 Cumhurbaşkanı var yalanı

    Masanın geri kalanında 60 küsür kişi var yani :) Masa aslında bunun 2 katı kadar daha var,biz 1/3'ü görüyoruz sadece.
  17. snox

    Bu masada 32 Kral 62 Cumhurbaşkanı var yalanı

    O masada 94 tane kafa sayabilen varsa helal olsun zaten,yarısı kadar bile insan yok orda.
  18. snox

    Süper Lig'de Sucuk Ekmekli Bedava Maç Keyfi

    Biz hala 2. Lig'de 20 TL verip maç izleyelim...
  19. snox

    Zengin Gösteren Hareketler

    Daha çok verdiğim kesin :)
  20. snox

    Zengin Gösteren Hareketler

    Kesinlikle zenginlik göstergesi :)
Üst Alt