kanka.net'e hoş geldiniz.!

Forumda paylaşım yapmak ve tamamen tüm özelliklerden yararlanmak için hemen kayıt olmayı unutmayınız.

Kayıt Ol!
seckince
Tepkime puanı
2

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • 'Kaşındakini tanımadan laf atma;kim olduğunu araştır..' diyorsunuz..Peki benim kim olduğumu araştırdınız mı? Yani kendiniz için istemediğinizi başkasına da yapmayacaksınız..işte budur erdemlilik..Sizde ise bu noksan maalesef..Şahsımı ne kadar tanıdığınızı sanıyorsunuz ki? Yani seviyenize uyduk diye bizi ufak tefek karamürsel sepeti zannettiniz galiba?
    Ne o zoruna mı gitti? O zaman sen de adam gibi yazacaksın..Ne kadar adam gibi yazdığın 'gülüm' hitabından belli..Sözde seviyeden bahsedene bak!!
    Gülüm adam gibi konuş. Seviyesizligin lüzumu yok. Benim Dine tavrım ve bakış açımı bilmeden konuşuyosun. Karşındakine laf atmadan önce ne oldugunu kim oldugunu araştır. Zaten bilgisizsin bari araştır.
    a.s. ayla Kardeşim..uzun süredir kanka.nete giremiyorum..serverda bi arıza mı çıktı ne? şaştım kaldım bu işe..Hatta facebook gurubuna da yazdım giremediğimi..Açılmıyordu..nedense..her neyse ki açıldı..
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
Üst Alt