kanka.net'e hoş geldiniz.!

Forumda paylaşım yapmak ve tamamen tüm özelliklerden yararlanmak için hemen kayıt olmayı unutmayınız.

Kayıt Ol!
  • Sitenin kalıcılığı için... Konu açın, açık konulara yorum yapın siteye katkıda bulunun. Siteyenin hitleri düşmektedir, biraz daha düşüşte komple kapatmaktan başka çaremiz kalmıyacaktır.
küflüpeynir
Tepkime puanı
0

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • konuyu meşgul etmeyelim buradan cevaplayacağım.
    öncelikle neden alındığınızı sorabilir miyim. taşlama neden yapayım, o kanıya nereden vardınız öncelikle onu sormak isterim
    herhangi bir hakaret içerikli kelime sarf ettiğimi düşünmüyorum?
    bilmeden kırıcı bişey dediysem özür dilerim.
    dediğim gibi sadece o cümlenin doğru olup olmadığını öğrenmek istemiştim başka bir niyetim yoktu
    -
    hastalıklara nereden nasıl geçtiniz onu da anlamadım. ben hastalığa dair bir laf da etmedim.
    -
    şu mağarada bilmem kaç yıl uyuyanlar yok mu kanka. hah onların uyuduğu mağarada peynir bulmuşlar, küfünü sıyırdıktan sonra bir allemi cihan çıkmış. adına rokfo peynir diolar. en sevdiğim. oyhş sen de seven mi? :dayak6du:
    sin sin sin kaf kaf kaf iki sekiz onaltı burası kemeraltı lastik gibi uzarım fiyakanı bozarım ahhhahhha bunlar hep izmir ağzı. bi de şey var. bro karşıyakada paça yedik burda çene yemeyelim. güzel ilimiz izmir.
    KArdeşş.. Siz MOD'sanız bi bakar mısınız? Konu açıyoruz Müzik Muhabbetleri bölümüne ikisinde de almıyor konuyu.. Tıklıyorum.. Gidiyor ama listede çıkmıyor Ya HU!! :(
    <<güçlü yorumlara sahip birkaç üyeden biri, severim yorumlarını realiteler üzerinde güçlü analizlere sahip...>>
    Yorumundan dolayı teşekkür ederim...
    insanların içinde şüphe hep vardır olmak zorundadır insanın yaradılışı böyledir..Musa peygamberde dahi şüphe vardı Allahı görmek istedi...Önemli olan EMİN/MÜMİN olmadan önce bu şüpheleri taşımak Mümin olunduktan sonra zaten tüm şüpheler kendiliğinden yok olur...
    sebepler diyelim
    1-atalar dini üzerinde bulunanlar özellikle şafiiler gibi uydurma temelli din oluşturanların arasında yetşimesi çocukluğunun bu gibi insanların arasında geçmesi
    2-Bir gırtlaktan kesen ''dindara'' bir sahibi tarafından kötü muamele gören köpeğe ağlayan ''dinsiz'' kadına bakıp beyninde depremler olması...
    3-eğitimsiz biri olması(bildiğim kadarıyla ilkokul mezunu)
    4-arapça bilmemesi
    5-ateist yazarların argümanlarının ona daha mantıklı gelmesi çünkü karşıt argüman getirememesi!
    6-araştırmalarında hadisleri özellikle 1 numaralı muhammed düşmanı suyutiyi kaynak kullanması...
    turan dursundan bahsettin ve farklı bir profil çizdin,

    Nasıl yani?

    bir çizgin var dışına taşmıyorsun, varmı bir sebebi,

    Olması gereken de bu değil mi? :)
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
Üst Alt