kanka.net'e hoş geldiniz.!

Forumda paylaşım yapmak ve tamamen tüm özelliklerden yararlanmak için hemen kayıt olmayı unutmayınız.

Kayıt Ol!
  • Sitenin kalıcılığı için... Konu açın, açık konulara yorum yapın siteye katkıda bulunun. Siteyenin hitleri düşmektedir, biraz daha düşüşte komple kapatmaktan başka çaremiz kalmıyacaktır.
!! Denizim !!
Tepkime puanı
0

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Slm deniz hn.siteye yeni uye oldum uzun suredir kuran uzerine araştırma yapiyorum sizin yazdiklarinizla kendi fikirlerimin uystugunu gordum arstirmaya baslamamin sebebine gelince hz aisenin evlilik yasi ile basladi.kadinlar hakkindaki hadisleri kolelik cariyelik mesheblerin goruslerinin nekadar bibirine zit oldugu kadinlarin mal yerine konulduğu kuranda dahi kelimelerin nekadar carpitildiği size danismak istedigim konular var zizin icinde uygunsa tlf.la da olabilir tesekurler.
    selam denizim arada gelmek isterim mesaj yazsamda çoğu yere girişi yasak cünki adresime üyelik aktive mesajı gelmedi neydek şim de bakalım ablası
    Dost naber nasılsın :) Duvarına azcıkın böyle bir sitem edeyim dicektim hal hatır sormassın diyede tetikçimle olan cübbeli zırtosunun muhabbetini gördüm hani şu tetikciğimin asparagas haber dediği :) Yav bir laf vardır ''BİR KİŞİNİN FİKRİ NE İSE ZİKRİDE ODUR''diye illa kasete masete gerek yok cübbelinin nasl bir sapık ve sapkın bir olduğuna dair.Adamın akidesi yeter! Buyur buna bak delilli ispatlı :D http://forum.kanka.net/showthread.php?1023954-Cima-(cinsel-ilişki)-anında-şeyhini-hayalet-etme-sapıklığı! Kendinede iyi bak selametle ;)
    onda haklısın ama bu ülkede hukuk malum akp ten yana :) ilerde sıkıntı olmasın diye kaldırdım sonra da google baktım hiçbir forumda yok böyle bir paylaşım :)
    konuştu ama o görüntüler benim değil bu haberi yapanlara dava açacam falan dedi olay netleşsin duruma göre hareket ederiz olurmu
    o malum konuyu sildim çünkü haber asparagas çıktı sonra ilerde başımıza iş almayalım :)
    Teşekkür ederim dilerim sende umarım nice güzel bayramlara sevdiklerinle ve ailenle sağlıklı huzurlu olarak kavuşurda daha nicelerini görürsün selam ve dua ile kalasın iyi niyetinden ötürü çok teşekkür ederim :)
    Yani bu hadisleri uyduranlar selman rüşdi, ilhan arsel, turan dursun gibi din düşmanlarıydı... Bak bu uyduruk granik hadisesini ehli sünnet vel cemaat dini bir çok muteber kaynakta hala belirtir...

    Güzel kompoziyon genel itibarı ile bu küçük bölümü, turan dursun çok güçlü ilahiyatcılardan biriydi korkunç bir zekaya sahip olduğunu düşünmüşümdür hep, kişilerden çok ağacın köküküne bakıyorum onu sapmalara iten sebeb sence nedir....
    Merak ettim, turan dursundan bahsettin ve farklı bir profil çizdin, bir çizgin var dışına taşmıyorsun, varmı bir sebebi, iyi ve kötü sebeperi dengelemeye çalışıyorsun...
    Farkli konulara yogunlasiyoruz bi ayni telden calamadik , bu kotu sonuclar dogurmus mesajlari tekrar okurken fark ettim arada bariz kacirmisim senin bazi ana fikirleri ve alakasiz cevaplar vermisim.

    Imza firatanlamayangiller
    nasıl bırakılamıyordu :D girince yazamadın mı nasıl oluyor ki:D neyse...iyiyim canım ya nasıl olayım sen de cok gelemiyorsun artık ya:(
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
Üst Alt