PDA

View Full Version : Türkiye'nin en güzel sesli şarkıcıları



elbirciavni
11-04-05, 21:42
Kankalar en beğendiğiniz erkek ya da kadın şarkıcılar hangileri?

Ben Sertab Erener'in sesini rakipsiz buluyorum mesela!

Ya siz? :danscilar :sazekibi: :danscilar

Can [BuLuTBeY]
11-04-05, 22:07
Hakan Altun

aKHiLLeuS
11-04-05, 23:12
Arabeks Ferdi Tayfur (eski Sesi)
Pop Tarkan
Turku Ahmet Kaya (sadece Sesi)
Rap Ceza

Kanka Bot
11-04-05, 23:18
Işın Karaca
Kıraç
Funda Arar
Ve ve veeee Ben Dermişim Dağılırmışınız :D

aKHiLLeuS
11-04-05, 23:23
Dagildim zaten :D
Anadolu Rock Da Haluk Levent :D

Siirde Ibrahim Sadri Ve ASLI

SiBoRoTTi
12-04-05, 09:49
hiç sevmem ama ibrahim tatlıses'in sesi gerçekten kuvvetli ve güzel...
sezen aksu, sertab erener, bi de mazlum çimen'in sesi hoş...

teen_wolf
12-04-05, 10:04
Türkiye nin en kuvvetli sesi karşınızda..................................... .

ATA DEMİRER :joker:

terazi84
12-04-05, 11:43
dinlemekten gerçekten zevk aldığım şarkıcılar;
baha
gökhan özen
ebru gündeş
orhan ölmez
serdar ortaç
nalan

ooo bana kalsa bu liste uzar gider valla.müzik hastasıyımdır. çok fazla dinliyorum farkındayım ama ne yapayım duramıyorum müziksiz :kart:
ruhumu gıdasız bırakır mıyım hiç :D

donjuan017
12-04-05, 11:56
dinlemekten gerçekten zevk aldığım şarkıcılar;
baha
gökhan özen
ebru gündeş
orhan ölmez
serdar ortaç
nalan

ooo bana kalsa bu liste uzar gider valla.müzik hastasıyımdır. çok fazla dinliyorum farkındayım ama ne yapayım duramıyorum müziksiz :kart:
ruhumu gıdasız bırakır mıyım hiç :D


tebirkler müzik ruhun gidasidir.......Ama ben pek dinlemem denk gelirse



HAKAN ALTUN ,,, ÖZCAN DENIZ kendisini sevmem ama _sarkilari güzel heeeeee bide ATA DEMIRER i yazmadan olmaz .................................................. KONTÖR AT BANA SEVDIGIM ..................... :icon_butt :icon_butt :icon_butt :icon_butt

Lavenia
12-04-05, 12:54
Sezen Aksu....IsIn Karaca...

SiBoRoTTi
12-04-05, 16:08
evet ışın karaca'yı da pek sevmem ama gerçekten güzel sesi var...

didem
12-04-05, 16:36
türkiyede ertab erenerin sesinin eşi benzeri yok ayrıca ışın karacanın çok güçlü bir sesi var

Piyanist
12-04-05, 19:49
türkiyede ertab erenerin sesinin eşi benzeri yok ayrıca ışın karacanın çok güçlü bir sesi var

didem ne diosa ooo :D

burakmert77
13-04-05, 10:03
Ahmet Özhan'ın sesini çok seviyorum.Gerçektende sesi çok güzel...

Reşo
13-04-05, 11:17
Bencede Sezen Aksu
Ama Rahmetli Ahmet Kaya nında hakkını teslim edelim.

SiBoRoTTi
13-04-05, 11:24
Bencede Sezen Aksu
Ama Rahmetli Ahmet Kaya nında hakkını teslim edelim.

kanka ahmet kaya nın da sesi süper haklısın...ama kendileri %99 hala yaşıyor...

demetcik_2005
13-04-05, 11:38
Bence En Güçlü Ses Rahmetli Zeki Müren
ve Bülent Ersoydur Ama beğendiğimden felan sölemiyorum
Birde Barış Manço ve Cem Karaca vardı Allah Gani Gani Rahmet eğlesin

çikolatalı_çilek
13-04-05, 20:50
sezen aksu
ışın karaca
ibrahim tatlıses (kendisini sewmem ama sesine diycek yok)
şebnem ferah
ceza ....................
oooooo bu liste dahada uzar yaniii
ben müziksiz yapamam dinlemezsem biterim!...... yaaa

*******************************************

ya hep ya hiç!.....................

aşkımmmm seni çook özlüyorum!!!!! :( :( :(

mobilehackar
13-04-05, 21:00
İzel Levent Yuksel

naughtyboy
13-04-05, 21:03
Pop = Yaşar
Rock= Teoman

derim başka bişi demem ben

didem
14-04-05, 18:47
sağol piyanist müzikten anlamayacaksak niye müzik bölümünde okuyoruz dimi?

System666
05-07-05, 17:22
MURAT İLKAN!!!
Pentagramın solistidir kendisi...
Aynı zamanda Cem Köksalın albümlerine de sesiyle destek veriyor...

ÜStüne tanımam!!

Kanka Bot
05-07-05, 17:54
Sezen Aksu............

Ahmet Kaya.............

yakisikli82
05-07-05, 18:00
Mustafa Ozarslan tabıkıde benım favorımmm...Plaseler ıse Ibrahım Tatlıses ve Ahmet kaya

SiBoRoTTi
05-07-05, 18:05
Sezen Aksu............

Ahmet Kaya.............

+ sertab erener...

YüCCeL
05-07-05, 21:10
manga
gökhan kırdar
sertap erener
ahmet kaya
zara
baha
aylin aslım ve tayfası
mor ve ötesi
murat kekilli
cengiz kurtoğlu
ceza
bunlar türk iş ama herşey dinleri biz şimdi tutku rap ama aslımızı unutmayacaz

şiir dinleme okumayı dinlemekten daha cok seviyorum

evanescence
50 cent
cetin cetinkaya
1,2 atep
blue

aklıma gelidiği bunlar ama bunları cok seviyorum bennnnn.......

incesizi
05-07-05, 21:30
yıldız tilbe
kıraç.
funda arar
hakan altun
sibel pamuk
çetin çetinkaya

elbirciavni
05-07-05, 23:01
Benim taa mart ayında açtığım konuyu nerelerden buldunuz böyle? Unuttuğumuz birçok güzel sesli sanatçı var tabii ki, fakat Candan Erçetin, Nilüfer ve Tanju Okan elbette bunlardan değil!

şehnaz
06-07-05, 15:20
merhaba kankalarımm benimm en sevdiğimm şarkıcılarr; sezen aksuu, ibrahim tatlısıs, dj akman, funda arar,dinlemekten büyük keyif alıyorum

şehnaz
06-07-05, 15:27
Kesinlikle katılıyorumm rakipsiz bie ses , yorum harika ama neden bilmiyorumm bir yanı bana itici geliyor ama neden bilmiyorumm, özellikle yabancı şarkıları kusursuz yorumluyor, değişik bir karizması da var..ama türkiyede tek,onun arkasından ışın karaca,kalite!!!!

Kanka Bot
07-07-05, 01:15
türklerden
Türkü
İbrahim Tatlıses,Ahmet Kaya(sadece yorumu güzel kendisinden nefret ediorm)
Pop
Işın Karaca
Rap
Ceza

Yabancılardan
Evanescence
Blue
ve eski gruplardan Europe

askin_gunlugu
07-07-05, 05:01
Sezen Aksu , yıldız tilbe , rafet el roman , bu aralar tan(Bu albümünü beğendim şahsen) ve son olarak
GÖKHAN ÖZEN derim başka bişey demem kankalar :)

SoulMates
08-07-05, 23:42
Koray Candemir
Tarkan
Şebnem Ferah
Özlem Tekin
Gökhan Kırdar
Teoman
...

daha da var ancak yukarıdakiler artık kendini kanıtlamış kişiler oldugundan bu kadar kısa tutma ihtiyacı duydum onun dışında yine sesini sevdigim Vokaller var :okay:

kovboy
09-07-05, 00:22
Sezen Aksu, Bendeniz , Sertab Erener , Işın Karaca
Gökhan Özen , İbrahim Tatlıses , Harun Kolçak , Ferda Anıl Yarkın

impaCt
11-07-05, 09:55
sertab erener, tarkan, funda arar..
eğitimli sesler belli ediyo kendini zaten ;)

RaP_SoLdieR
12-07-05, 18:06
sagopa kajmer.sesi gercekten guzel

sementa
12-07-05, 19:27
Ben Ebru Gündeşin sesini de beyeniyorum.

c.g.
13-07-05, 13:01
oğuz yılmazı unutmayın çok güzel sesi var tavsiye ederim.

atgafa
13-07-05, 13:16
Sezen Aksu Gökhan Kırdar Hakan Altun Gökhan Özen

dead_blow
13-07-05, 14:56
vega, nev, demir demirkan, aylin aslım, levent yüksel

Canyonfire
23-07-05, 05:47
Orhan Gencebay, Ibrahim Tatlises, Ugur Isilak, Fatih Kisaparmak

Sezen Aksu, Sertab Erener, Askin Nuryengi, Yildiz Tilbe

Tarkan, Burak Kut, Metin Arolat, Mutaf

....Eee yeter artik :-)

djcrueL
23-07-05, 11:53
arabesk ibo
özgün ahmet kaya - onur akın
pop gökhan özen tarkan
rock haluk levent
fantezi hatun ebru gündeş

My10NEz
23-07-05, 14:57
kahtalı MICE

camomile
23-07-05, 14:59
şüphesiz ve tartışmasız bence ebru gündeş.harika bi sesi var yahuuu...

Kanka Bot
24-07-05, 16:41
KAZIM KOYUNCU


http://kalbimizdesinkazim.sitemynet.com/mynet_resimlerim/sunu24.jpg

dead_blow
24-07-05, 18:08
bence levent yüksel

OceanSpray
24-07-05, 20:12
:) kadın : sezen aksu
:) erkek : hüsnü arkan

Canyonfire
25-07-05, 08:05
şüphesiz ve tartışmasız bence ebru gündeş.harika bi sesi var yahuuu...

evet sana katiliyorum veriyorum ebru gündesin harika bi sesi var

Scardsdale
25-07-05, 09:56
kadınlarda; sertap erener, sebnem ferah ve candan ercetin tabii ki...
hem sesleri hem de yorumları cok farklı...
erkeklerde; henuz bi isim bulamadim.

economist
26-07-05, 02:12
tek bi isim verebilirim CANDAN ERCETIN bıde fransızca sarkı soyledımı tam bı muzık resıtalı baslıyo demektır

miroglu
26-07-05, 10:59
Çetİn Çetİnkaya Abİ Ben Anlik Dİnlİyorum Yaaaaaaa Ama Bİr Adanali Olarak Ferdİ Tayfurun Şarkilarina Hastayimmm Tek GeÇerİm

banu06
26-07-05, 17:16
Yıldız Tilbe ve Ebru Gündeş' in sesini beğeniyorum. Bide Simin Mater diye biri var, onun seside güzel.

dare
27-07-05, 12:26
Bence sadece Türkiye nin değil aynı zamanda Orta Doğu ve Balkanların gelmiş geçmiş en en en iyisi...

3

2

1

:icon_butt maNga :icon_butt

oup1907
27-07-05, 17:42
ibo,sezen aksu bide ajdar :)

ozan_
28-07-05, 13:22
tabiki sezen aksu

--KeDi--
30-07-05, 13:37
Kenan dogulu ve Ebru Gundes

Mc Angry
30-07-05, 13:58
Yıldız Tilbe-Gökan Özen

McKie
30-07-05, 14:44
yalın-emre altuğ-gulsen bnm faworiler

amoremia
30-07-05, 19:54
bence en iyi ses rahmetli BARIŞ MANÇO abimiz ve Hakan Altun bence bide rahmetli SADRİ ALIŞIK
turist ömer derler benim adıma
bakmayan pişman olur tadıma
amaninnnnnnn

iverson_ILgIn
30-07-05, 20:34
benim favorilerim ŞEBNEM FERAH ve GÖKHAN KIRDAR gercekden cok güçlü sesleri war...

erdemli1987
02-08-05, 17:34
Erkek olarak Uğur IŞILAK ve Mustafa YILDIZDOĞAN...
Bayan olarak Yıldız Tilbe ve İntizar...

juno
02-08-05, 22:39
İlhan İrem, Barış Manço

serseri_reis
02-08-05, 23:15
arabesk ferdi tayfurun sesi tartışılmaz
mustafa yıldızdoğanın sesi çok kuvvetli

erdemli1987
02-08-05, 23:20
arabesk ferdi tayfurun sesi tartışılmaz
mustafa yıldızdoğanın sesi çok kuvvetli

sendemi yıldızdoğancısın arkadasım.hehe.bende hastasıyım vallahi.bilgisayarı açıyorum.yıldızdoğan,ışılak.başka kimseyi dinlemem fazla.babam bile bıktı sevmesine rağmen.kapattırıyo.ama ben kapatmıyorum tabiki.çok iyi bi insan hemde.efendi insan.

koray226
07-08-05, 18:45
Sezen Aksu, Bendeniz, Yıldız Tilbe, Sertab Erener, Burcu Güneş, Gürkan

YüCCeL
07-08-05, 18:54
kargodan koray candemir başkasını tanımıyorum ben desem yalan olur şuan onun sesine bayılıyorum

--KeDi--
07-08-05, 19:23
kenan dogulu
ebru gundes
ilhan irem

mmavi
19-08-05, 19:01
bence hem ses hem yorumu cok guclu olan ve benimde cok sevdigim sanatcılar. sertab erener.burcu gunes.funda arar.....

didem
19-08-05, 22:45
sertab erener,ışın karaca(tartışılmaz çok güçlü sesi var),sezen aksu(eski sesi daha iyi ama yinede sesi hala güzel)

sangrea
19-08-05, 22:49
Kadın Banu Alkan


:pNil Karaibrahimgil yorumu çok güzel Funda Arar sesi çok güzel
erkeklerdende Mustafa Sandal

dadav
19-08-05, 22:54
tarkan ve funda arar :)

19bjk03
20-08-05, 03:29
çelik - sezen aksu - haluk levent

fbligirl
01-10-05, 17:50
tabi ki şebnem ferah üstüne tanımıyorum...

kizkardes
02-10-05, 02:04
Isin Karaca, Zerrin Ozer,Sertab Erener,Yildiz Tilbe,Ebru gundes...Cokmu oldu? :olmadıbo

sangrea
02-10-05, 12:41
BANU ALKAN değil NiL KaRaİbRaHiMgİl &EMEl SAYIn

sangrea
02-10-05, 12:43
E ben bu konuya zaten yorum yapmışım:O

uygargurkan
02-10-05, 13:23
ceza
duman (grupca hepsinin sesi)
hepsi grubundan(sarı saçlı kız)
sagopa
dr fucks

uygargurkan
02-10-05, 13:26
birde 50 cent

evrenos
03-10-05, 16:43
ibrahim tatlısesin üzerine varmı yaw

romantik
03-10-05, 19:53
sezen aksu

ışın karaca

sertap erener

zerrin özer

haluk levent

kırac

ferudun düzagac

saygılarımla...

Kanka Bot
04-10-05, 02:34
number one sezen aksu:)

atesbocegı
04-10-05, 13:54
ebru gündeş
haluk levent
leman sam
nilüfer
ve volkan konak

dare
04-10-05, 21:00
Yalın
Nev
İsmail YK
Sertab Erener

Mc Angry
04-10-05, 21:02
Pop
Sertab Erener
Rock
Şebnem Ferah
Rap
Sagopa Kajmer

EsaD_03
04-10-05, 21:40
zara
olabilir..yanık bir sesi var

st.poo
04-10-05, 21:51
turkiyede çokyok ama yabancı çok

kutver
04-10-05, 22:01
Müge zeren 2in çok renkli bir sesi olduğunu keşfettim..

q0k!
05-10-05, 16:19
Haluk Lewent Tabİkİde

chevy
05-10-05, 20:22
ben gökhan özen diyorum başka bişey demiyorum ha bide ona en yakın isim tan bence

animate
06-10-05, 13:00
kesinlikle lerzan mutlunun sesini muhteşem buluyorum
yar dediğin arar

ruther
06-10-05, 15:20
arabesk cengiz kurtoglu pop tarkan

rapstar
14-10-05, 03:22
funda arar diyorum tabi...
rap te sagopa...

karatilki
14-10-05, 12:56
rap - sagopa kajmer
pop - serdar ortac

Lanetli_Zombie
25-10-05, 12:32
sebnem ferah, aslı fe mor ve ötesinin vokaliii :) :)

tatlıcadı
25-10-05, 20:36
kkesinlikle sezen aksuyu tek gecerim..

overbl@ck
25-10-05, 20:38
sebnemm ferah tabiki hem ses hem yorum ;)

*_chayluck_*
25-10-05, 21:23
sezen aksuuu tek gecerimmmmmm

elbirciavni
25-10-05, 21:57
Ben bu konu başlığını kanka.net e ilk üye olduğum zamanlar açmıştım. Valla hatıralarım tazelendi sayenizde :D
Bemce Emel Sayın :)

dj_tazz
25-10-05, 22:35
dinlemekten gerçekten zevk aldığım şarkıcılar;
baha
gökhan özen
ebru gündeş
orhan ölmez
serdar ortaç
nalan

ooo bana kalsa bu liste uzar gider valla.müzik hastasıyımdır. çok fazla dinliyorum farkındayım ama ne yapayım duramıyorum müziksiz :kart:
ruhumu gıdasız bırakır mıyım hiç :D

arkadaşim bu konu hangi sanatçiyi dinliyon degil hangi sanatçinin sesi güzel dir
dinlediklerini yazdigin içinde dinledigin sanatçi yada anatçilar güzel sesli oldugu anlamina gelmez....

dj_tazz
25-10-05, 22:37
tebirkler müzik ruhun gidasidir.......Ama ben pek dinlemem denk gelirse



HAKAN ALTUN ,,, ÖZCAN DENIZ kendisini sevmem ama _sarkilari güzel heeeeee bide ATA DEMIRER i yazmadan olmaz .................................................. KONTÖR AT BANA SEVDIGIM ..................... :icon_butt :icon_butt :icon_butt :icon_butt

arkadaşim ayni konu senin içinde geçerlidir dinledigin kişinin sesi güzel oldugu için degil sözleri içinde dinliyebilirsinn ve o yüzden dinledigin kişileri degil sesi güzel kişileri söle boşuna yer kaplamayalim lütfen....

besiktasim
25-10-05, 22:42
türkü zara
sanat müziği ahmet özhan
pop sertab erener
rock şebnem ferah

dj_tazz
25-10-05, 22:42
kankalar bence sesi güzel olan degilde güzel olanlar
başta AHMET KAYA (tek geçerim)
İBRAHİM TATLİSES (hemşo yani)
SEZEN AKSU (dinlemem ama güzel söluyo)

arkadaşlar gösterdigim ilgi ve samimiyetlikten ve bide bazi gerekli uyarilardan dolayi tşkrleinizi teraziylede yapabilirsiniz saolun.....

spawn
25-10-05, 23:55
Sertap erener
Şebnem Ferah
Teoman
Mor ve ötesi
Grup 84
.....
Bu uzayıp gidecek yaa ben güçlü seslerden çok dinlemeyi sevdiklerimi yazıyorum :):):)

kelebek_etkisi
26-10-05, 08:38
tabikiiii resul balay!!!
üstüne tanımam

ex_fat
26-10-05, 13:40
tabiiki sezen aksu
kıraç
teoman
şebnem ferah:okay:

bu kişilerin üstüne şarkıcı tanımam :nono:

maximus35
26-10-05, 19:30
tabi ki nilüfer

Murat_
27-11-05, 15:03
ahmet kayaaa

AliDesidero
27-11-05, 16:32
Kadın: Sezen Aksu - Ajda Pekkan - Nilüfer - Leman Sam
Erkek:Levent Yüksel - Ibrahim Tatlıses - Ahmet KAya - Haluk Levent

businessman_ist
27-11-05, 17:40
SezeN AksU

speedcity
27-11-05, 17:45
sertap erener

_GiZeMLi_
27-11-05, 19:47
ata demirel
hacettepeliler grup 84
şebnem ferah
bide tartışılmaz İLHAN İREM var enbüyük sanatçı bence ooo

yildizim
09-01-06, 21:03
Tabiki Yıldız Tilbe Bir numara benim için ! Daha sonra Niran Ünsal Ebru Gündeş ve Rober Hatemo gelir !!!

miss.rocker
09-01-06, 21:50
türkiyenin en güzel sese sahip sanatçısı


ŞEBNEM FERAH(ŞEBO)

qtex
09-01-06, 22:49
pınar aylin

c_fb
15-01-06, 18:47
GÖkhan Özennnnnnnn

Mc_NighT
15-01-06, 19:03
ya beyler bırakın allah aşkına yaa:D:


BENİM FAVORİM daha doğrusu FAVORİLERİM ''ZARA(tek geçer)'' sonra 'Zülfi Livaneli' EDİP AKBAYRAM VEDE SEZEN AKSU

Kanka Bot
15-01-06, 19:27
bnce sezzen aksu bizim hoca ona bardak gibi kadın dio:D:Dama hepimiz ağzımız aık dinlioz dio:haha:

mrmetal
15-01-06, 23:13
Sezen Aksu tek gçerim...

PrObLeM_BoY
16-01-06, 01:22
sezen aksu,nil karaibrahimgil,erhan güleryüz,yakup ekin

yalnizim77
16-01-06, 15:59
En güzel ses = Tatlıses ve Sibel Can
En güçlü ses = Tatlıses...Nedenmi ? İşte size nedeni.. Si notasını böylesine rahat vede ses perdesi bozulmadan okuyan varmı?Ayrıca 5.5 oktavdır sesi.Pavorotti hani şu dünyanın tenör dediği şahıs bile 5 oktavda sınırlı kalmıştır.Mektepli bi arkadaşımız vardı burda yorum yapan...Bana bi cvp verirse memnun olurum...
Tabiki bir bülent Ersoy bir sertab erener ve levent yüksel bir muazzez abacı veya seyfettin sucu gibi sanatcılarda dik güçlü vede pes olmayan ses tellerine sahipler...

flip
16-01-06, 16:28
Arabesk:İbo(İbrahim Tatlıses)
Türkü:Aşık Veysel
Pop:Emre Altuğ
Rock:Metalica
Rap:Ceza

Ve en iyi ses olarak 1. sırada yer alan:







SEZEN AKSU

yalnizim77
16-01-06, 16:35
Sezen Aksu diyenleri hayretle okuyorum yaaa.Arkadaşlar hiçmi müzik bilginiz kulagınız yok yaaa...Kasette söylemek ve onu kasette dinlemek çok farklı canlı performans cok cok farklı bişeydir.Kasette sesle istediğin gibi oynarsın.
(Örnek Banu Alkan anlamanız için yazdım) Sezen Aksu çok zeki akıllı vede müthiş bir bestekardır ama yorumda ciddi sorunları var.Sesi çok iyi ve üst seviyede olsaydı canlı performansı süper olurdu.Beyaz show da izledinizse bi daha düşünün derim.....

YüCCeL
16-01-06, 18:15
Cengiz kurtoğlu üzerine adam tanımam

AMEMO25
27-03-06, 05:26
Ses bakimindan-Isin karaca,sertab erener ve sebnem ferah

CeZa34
27-03-06, 13:52
Sezen Aksu,Rafet El Roman,Baha...

ToяCH
29-03-06, 08:03
Rahmetli Cem Karaca Tek geçilirdi bu konu için...

İbrahim Tatlıses
Sezen Aksu
Sertap Erener
Ebru Gündeş
Işın Karaca
Sibel Can

gibi isimlerde hiç yabana atılmayacak isimlerdir

[FX][SOLDIER]
29-03-06, 08:20
Arabesk:İbrahim Tatlıses
Türkü:Aşık Veysel
Pop:TarKan
Rock:KoRn
Rap:Ceza

LeGeND_tr96
29-03-06, 15:20
BeNDeniz;Sezen Aksu,Yıldız Tilbe

Bide Rafet El roman

buramburam
30-03-06, 15:52
sezen aksu
tarkan
yıldız tilbe
serdar ortaç
çelik
leman san
izel

zephyros
30-03-06, 17:59
kirac
yildiz tilbe
özcan deniz
sezen aksu

irem_15
30-03-06, 21:04
ceza
sagopa
gökhan petek
nalan,berksan
ebrugündeş

cyclore
02-04-06, 16:28
sertap erener , nev , candan erçetin , sebnem ferah , zeynep casalini , ezginin günlüğünün solisti , kerim tekin , murat yılmaz yıldırım , mashar alanson , fikret kızılok , yaşar , funda arar

Kanka Bot
02-04-06, 16:53
Sezan Aksu'nun Sesi Çok Güzel Sonra Şebnem Ferah

Yabancılardan İse : Freddie Mercury (Quuen),James Hetfield (Metallica),Alexi Laiho (Children Of Bodom)

ats350
07-04-06, 09:06
Demir DEMİRKAN
Şebnem FERAH

MADONNA
09-04-06, 16:53
Ben İbrahİm Tatlisesİn ÜstÜne Ses Tanimiyorum Erkeklerden Ama Tarkanda İyİ Ondan Sonra Gelİyo Tarkan Ve Bayan SanatÇilardan Kesİnlİkle Funda Arar Ve Ebru GÜndeŞ MuhteŞem Ses Ve Yorumlari Var Ben Dİnlerken Mest Oluyorum.

bywarez
11-04-06, 16:48
İlkay Akkaya.

yaĸaмoz
11-04-06, 17:05
dinlediğim bütün şarkıcıların sesi güzeldir tek tek sayamam yaw...

alemdarr__polat
11-04-06, 18:09
bence gelmiş geçmiş tüm sanatçıların engüzel seslisi rakibsiz İBRAHİM TATLISES.

Yagmuurrr
19-04-06, 17:59
Yaşar, Teoman ve Funda Arar

bubaharda.bendeniz
30-04-06, 01:27
Tabİkİ Bendenİzzzzzz................bendenİz........... .....bendenİz.....................sİz Neyİ TartiŞiyonuz Kİ......Şu TÜrkİyede DeĞİl DÜnyada Bana Denİzİmİn Sesİndennnn Daha GÜzel Bİ Ses Bulunnnnnnn.........(tabİ Bulabİlİrsenİz.........))))







Yanlizlik GÜzel Şeydİr Zor Olsada(bendenİz)

Kanka Bot
30-04-06, 13:11
bencee sertap erener ve ferhat göçer

mzrbkcsi
30-04-06, 13:15
evet kankalar sertap yaa sesmi onunki öylee

BN.A$i[K] HE
30-04-06, 13:20
CEza tabıkıde super sesi war :)

anbarrr_1987
30-04-06, 15:05
ya ismini unuttum sadece bi kez televizyonda klibini izledim adamın adamın ses tellerinden biri heralde normal insanınkineden biraz daha uzunmus adam türk acaip bi ses var adamda ama kendisi biraz nası desem cinsel yönden sapmıs bi insan sarkının ismi ''ben bu sarkıyı sana yazdım'' sazten zannedersem sarkıdaki tek söz bu ama felaket ben böle bi sey ilk defa duydum baska da duymadım bi de ibrahim tatlısesle kıracınki harika sesler.nevin de sesi çok güzel.

meyra65
08-05-06, 17:31
sezen aksu
ahmet kaya
ibrahim tatlıses
zeki müren
ebru gündeş
sertap erener
kıraç
yavuz bingöl
yıldız tilbe
baha
funda arar
ilkay akkaya
şebnem ferah
daha aklıma gelmeyen bi çok güzel ses

andre14
08-05-06, 17:32
sertab erener tek geçerim

Kanka Bot
08-05-06, 20:18
tarkan

Keskin Nisanci
08-05-06, 21:42
haluk levent
asik sefai
ferdi tayfur
orhan gencebay
vs vs vs

gakkosorhun
10-05-06, 20:55
tabi ki sezen aksu .bi de ahmet kayanın sesini beğeniyom ama fazla dinlemem

blue_tear
10-05-06, 22:29
ibrahim tatlıses,tarkan,serdar ortaç
muazzez ersoy arada kaynıyanlarda var tabii
tabiiki sezen aksu

gi_zem_li
11-05-06, 08:56
zara...yıldız tilbe...doğuş...

SaFa18
11-05-06, 11:12
hande yener . kim sever ? seray sever .zuhauha :D:D

red_cobra_007
19-05-06, 05:44
1.Ahmet kaya
2.sezen aksu
3.barış manco
4.cem karaca

MELTEMCİK
03-07-06, 18:03
Sezen Aksu
Teoman
Cahİt Berkay
Bİdeeee Abuzer KarakoÇ DermİŞİm...

MELTEMCİK
03-07-06, 18:06
:kiki:
Sezen Aksu
Teoman
Cahİt Berkay
Bİdeeee Abuzer KarakoÇ DermİŞİm...

:)*ecenur*:)
03-07-06, 18:09
gülay,niran ünsal,taner bi-kaç isim daha war

meyra65
05-07-06, 03:54
Ahmet Kaya
İbrahim Tatlıses
Zara
Yılız Tilbe
Sertap Erener

hakanyazgi
05-07-06, 11:45
sezen aksu ,yaşar, müslüm gürses fenaaa jilettttt:hahah:

maderman
05-07-06, 11:50
ebru gündeş

sertap erener

candan erçetin

ahoni01
05-07-06, 11:53
Osman Öztunç
Ahmet Şafak

Reachle
05-07-06, 13:10
ahmet kaya, yaşar, kenan doğulu, teoman, demir demirkan, şebnem ferah, sertab erener, ..... aslında kötü seslileri çok olduğu gibi düşününce sesi güzel olanda çok

tobi
06-07-06, 03:27
cem karaca ydı bence

Yk89
02-09-06, 13:03
TARKAN YA TARKAN


hangi sanatci tarkan gibi hem türkü, rock, türk sanat müzigi, pop, arabesk ve ingilizce söyleyebiliyro ???????????????

[ѕ¢нιzσρяєηια]
02-09-06, 14:02
şarkı yorumlarını çok beğendiğim şarkıcı GÖKHAN ÖZEN'dir....sesi cidden çok hoş....şarkıya ruhu veriyo.......ağlatıyo.....

fataleror
02-09-06, 14:55
Sezen aksu - Zerrin Özer - Ajdar :D

knoCked
02-09-06, 14:56
evt bencede :(

[ѕ¢нιzσρяєηια]
02-09-06, 15:07
bayanlardan şimdi aklıma geldi....hande yeneri çok beğeniyorum.....

RuYa_GuZeLi
02-09-06, 15:10
sezen aksu
sertap erener
yıldız tılbe

brad_pittch
02-09-06, 15:23
sezen aksu burcu güneş yıldız tilbe sertab erener

GECE|YARISI
03-09-06, 06:47
Tarkan
Sezen Aksu
Ibrahim Tatlises
Ahmet Kaya
Kirac
Isin Karaca

şeboist
06-09-06, 22:25
ŞEBNEM FERAHHHH...ama o bir şarkıcı değil.... SANATÇII

&u$€
07-09-06, 14:44
sezen aksu, izel, sertap erener, vede grp ayna

[ѕ¢нιzσρяєηια]
07-09-06, 14:48
türk sanat müziği: Muazzez Ersoy

pop müzik:gökhan özen,mustafa sandal,tarkan....

fantazi müzik:cengiz kurtoğlu,ibrahim tatlıses....

arabesk:hüseyin tatlı :D

rock:şebnem ferah,haluk levent

JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ:kahtalı mıçı ve ajdar :D:D: :puah: :puah: :D:D:D:D:D:D

chidoo
07-09-06, 21:14
Ses deyince akLıma GeLenLer;;;
_Tarkan
_eßru gündeş
_emrah
_Serdar ortaç
_Funda arar
_ißrahim tatlıses

slipknot88
07-09-06, 22:54
tabiki şebnem ferah düşünmeye ne gerek var ya ammada yaptınız yaneee

slipknot88
07-09-06, 22:54
:okay: tabiki şebnem ferah düşünmeye ne gerek var ya ammada yaptınız yaneee

turkuaz392
07-09-06, 23:26
ŞEBNEM FERAHHHH...ama o bir şarkıcı değil.... SANATÇII
tek geçerim!!!

bozokan
12-09-06, 15:10
:nono: en baba sanatçı müslüm gürses ogluda hakan taşıyan

stafilococ
12-09-06, 16:00
sezen aksu
tarkan

habibe
12-09-06, 17:50
sezen aksu,
Tarkan,
Leman sam,
İlhan irem,
jojo,
Aguilera chiristina
hepsinin sesine de hayranım :):):)

/..özqe..\
12-09-06, 20:41
rock da şebnem ferah , rap de sagopaa kajmer,ceza ve dr.fuchs ben bu tür şarkılar dinlediğim için bunları söleyebilicem :) ama popda fln serdar ortaç,sezen aksu,sertab erener

tobi
27-09-06, 03:20
sesi güzel olan çok ama cem karacanın ayrı bir yeri var.

baba.bondxxl
29-09-06, 11:52
Ferhat Göçer, Gülay, Kıraç

erol_008
10-11-06, 03:31
Ferhat Göçer AHMET KAYA,Kıraç