PDA

View Full Version : atv ve show cekmiyor..



genckiz81
30-10-08, 19:23
Selam arkadaslar.. Almanya Kolnden yaziyorum. Uydu antenimiz ilk kuruldugundan bu yana ATV'yi hic cekmedi zaten. Kimse de niye cekmedigini bilmiyor. Yeni frekanslarla beraber SHOWTV de kayboldu. Bugun uyducuya gittik ve yeniden programladi aliciyi. Artik butun kanallarin cekecegini soyledi. Ne yazikki eve geldik taktik ve AtV ile Show cekmiyorlar.

Bu sitedeki yeni frekans listesne gore de denedim, ama ne yazikki hic bir sonuc alamadim..

Bu konuyla ilgili yardimci olabilecek birileri varsa, bekliyorum..

Simdiden tesekkurler

JigSaW
30-10-08, 20:58
Hangi çanakları kullanıyorsun .Hotbird Turksat....

genckiz81
03-11-08, 01:38
Ikisi de var. Hem Hotbird hem Turksat..

Bundan bir kac hafta once Turkiyede bir fuarda Turksatin standinda duranlara sormustum bu durumu.. Arkadas bana profesyonel bir ekibin bu sorunu rahatlikla halledebilecegini soyledi.. ?????

JigSaW
03-11-08, 22:36
Ikisi de var. Hem Hotbird hem Turksat..

Bundan bir kac hafta once Turkiyede bir fuarda Turksatin standinda duranlara sormustum bu durumu.. Arkadas bana profesyonel bir ekibin bu sorunu rahatlikla halledebilecegini soyledi.. ?????



ilginç bi durum birde atv ve show un frekanslarını manuel gir dene olacak mı

genckiz81
10-11-08, 20:15
evet cok ilginc gercekten.. daha da ilginci, bu alicinin manuel girisi yok.. frekanslari elle giremiyorum.. liste var. listeden seciyorum.. alicinin markasi digital m50.

BAKKALVEDAT
23-11-08, 03:44
AtÇÖpe o zaman makİneyİ

xman_hacker
01-12-08, 22:18
Selam arkadaslar.. Almanya Kolnden yaziyorum. Uydu antenimiz ilk kuruldugundan bu yana ATV'yi hic cekmedi zaten. Kimse de niye cekmedigini bilmiyor. Yeni frekanslarla beraber SHOWTV de kayboldu. Bugun uyducuya gittik ve yeniden programladi aliciyi. Artik butun kanallarin cekecegini soyledi. Ne yazikki eve geldik taktik ve AtV ile Show cekmiyorlar.

Bu sitedeki yeni frekans listesne gore de denedim, ama ne yazikki hic bir sonuc alamadim..

Bu konuyla ilgili yardimci olabilecek birileri varsa, bekliyorum..

Simdiden tesekkurler

120 lık canak yada orjınal 01 desıbel lnmbi kullan tahmınım sorun lnmbıdedir.

tolg...
08-01-09, 17:39
merhaba bizim uyduda show tv çekmiyor bütün kanallar çekiyo oto. tarama yaptırdım oluyo,manuel aradım buluyo ama radio var anlamadım sorun nerde frekans : 11964h 5925 3/4 y bunu giriyorum sorun ne acaba? uydu markası goldmaster hangisi unuttum gerekirse yazayım? :crap:

_bL4CKM4G3_
14-04-09, 09:46
bütun tpleri sil...sildikten sonra 11962v(dikey)3333 bu frekansla sebeke arama acık olacak sekılde arat bulması lasım tum yayınları

tolg...
15-04-09, 07:31
Banamı yazdın? valla bana diyosan çok geç oldu ama :D allahtan e-posta uyarısı aldım neyse düzelirmi ama sanki denedim onu başka bir yolu var mı?

_bL4CKM4G3_
15-04-09, 10:29
Lnb Değiştir ozman sinyal kalıtesı cok yuksek olsa bıle bagzen lnb db sı uyusmadıgı zman bu problemı yapabılıyor...

tolg...
16-04-09, 02:54
tmm ben çanağın yerini değiştirir tekrar denerim çünkü önünde güneş enerjisi var gerçi sanmıyorum çekmesine engel olacağını ama denerim olmadı lnb değiştiririm çok teşekürler cevabın için saolasın kaç aydır cvp bekliyodum :]