PDA

View Full Version : Cem uzan ve genç partinin esas misyonu



Aduket
09-08-07, 18:43
Kilise de Rahmi Koç ile birlikte fotoğrafları olan Cem Uzan'ın Hristiyan olduğunu biliyor muydunuz?

Cem Uzan´ın Türk sazında papaz ilahileri
09.02.2007

--------------------------------------------------------------------------------

2002 seçimlerinden kısa bir süre önce kurulan Cem Uzan´ın Genç Partisi´nin esas misyonu MHP ve DYP´nin seçmen tabanından oy tırtıklayarak bu iki partiyi kıl payı yüzde onluk seçim barajının altına çekmek olmuştur.


--------------------------------------------------------------------------------


3 Kasım 2002 seçimlerinde AKP'nin oy oranı ile milletvekilliği sayısı arasındaki garabete temelde iki sebep etki etmiştir.

Biri, Esat Coşan'ın Avustralya'da damadı ile bir "trafik kazası"na (!) kurban gitmiş olması… Rahmetli Coşan milliyetçi-muhafazakâr çizgide bir parti kurma çalışmasının son aşamasındaydı. AKP'nin oy oranını kesinlikle aşağı çekerdi.

Esat Coşan, Türkiye'deki tarikat ve dini cemaatler içinde açıkça anti İsrail çizgisinde olan bir isimdi.

Diğeri Cem Uzan ve Genç Parti olayıdır. Hadiseye yakından bakalım.

2002 seçimlerinden kısa bir süre önce kurulan Cem Uzan'ın Genç Partisi'nin esas misyonu MHP ve DYP'nin seçmen tabanından oy tırtıklayarak bu iki partiyi kıl payı yüzde onluk seçim barajının altına çekmek olmuştur.

"Oy tırtıklayarak" diyorum, çünkü Cem Uzan'ın meydanlarda söyledikleri ile kendi hayat felsefesi ve hayat tarzı yüz seksen derecelik ters yönlerdir.

Cem Uzan 2002 seçimleri öncesinde ne kadar milliyetçi söylem varsa kullandı.

IMF, AB, ABD ve aklınıza gelen bütün küresel merkezlere "ana avrat" dümdüz gitti.

Sonra ne oldu?

Alara Hanım, yani Cem Uzan'ın eşi New York'a giderek doğum yaptı ve kızlarının adını da Yasemin Paris koydular.

Alara Hanım, Renç Koçibey'in kızıdır.

Sonuçta MHP ve DYP kıl payı baraja takılırken, AKP'nin hanesine fazladan 150 milletvekili gitti.

Böylelikle Cem Uzan AKP'ye ve ABD-İsrail eksenine hizmette kusur etmedi. Sonra RTE Uzan ailesinin mal varlığına el koydurdu.

Ama atı alan Üsküdar'ı geçmişti. İmar Bankası'nın içi çoktan kuş olup uçmuştu.

Yani Cem Uzan, tıpkı RTE'nin suni olarak mağdur edildiği gibi göstermelik mağdurdur. Ve kısa bir süre sonra başta Kepez ve Çukurova olmak üzere Uzanlar hepsini geri alacak. Sonra diğer şirketleri. İmar Bankası'ndan boşaltılan paralar ne işe yarayacak ki?

Bu arada İstanbul 4. İdare Mahkemesi, 12 Ekim 2006 tarihinde üç kişilik mahkeme heyetinin oy birliği ile GP lideri Cem Uzan'ın 7.5 katrilyon liralık İmar Bankası borcundan "sorumlu" olduğuna hükmetti. Cem Uzan TMSF'nin adına düzenlediği 26 Ocak 2004 tarihli 7.5 katrilyon liralık ödemeye çağrı mektubunun iptali için İstanbul 4. İdare Mahkemesi'ne başvurmuştu.

Uzan'ın karara karşı Bölge İdare Mahkemesi'nde itiraz hakkı bulunuyor.

Gazetelerde yer alan habere göre, Cem Uzan 28 Ocak 2007'de gerçekleştirilecek Genç Parti'nin Büyük Kongresi'nden sonra genel seçimlere kadar Anadolu'yu karış karış dolaşacak. Bu süre zarfında GP Genel Merkezi'ne hiç uğramayacak.

Cem Uzan'ın temel sloganı: "Ülkenin ekonomik meseleleri ile işsizliğin ilacı Genç Parti'dir.

Uzan'ın ekonomik reçeteleri mizah yazarları ve karikatüristlere bir hayli malzeme verecek cinsten.

"Mazot 1 YTL, Fındık 8 YTL, emeklilere 14 maaş, üniversite harçları kaldırılacak…"

Yani Cem Uzan'ın yeni sloganları "yapma be birader biraz destekli at" cinsinden.

Ancak bir hususa dikkatinizi çekmek istiyorum. Türk milletini 40 etnik gruba ayırarak Antropolojik kazı uzmanlığına soyunan RTE'de desteksiz atışların sonunda bugün Cumhuriyet Türkiyesi'nin başbakanlık koltuğunda oturmaktadır.

Ülkenin içine düşürüldüğü durum ise ortada.

Cem Uzan ikinci bir RTE vakası olabilir. Çünkü Türk milletinin büyük çoğunluğu IMF politikaları ile geçim derdine düşürülmüş vaziyette.

Cem Uzan'ın desteksiz atışları Türk milletince ne kadar kabul görecek onu ilk seçimde göreceğiz. Ancak Uzan'ın "vaatleri" şimdiden "eksisozluk.com" internet sitesinin dikkatini çekmiş.

Vatan gazetesi yazarı Mustafa Mutlu'nun hesabına göre Cem Uzan'ın vaatleri yaklaşık 25 milyar YTL'ye gerçekleştirilebiliyor.

Ekşisözlük sitenin Uzan'a "destek çıkan" önerilerinden bazıları şunlar:

ÖSS kalkacak, üniversiteler öğrencilerin olacak.

Aylık telefon, su, elektrik ve tabii gaz faturası 1 YTL olacak.

Türkiye AB'ye değil, AB Türkiye'ye üye olacak.

Eve tellak gelecek, boynu ağrıyan bizim gibi saf Anadolu çocuklarına masaj yapacak, sırtı kaşınan vatandaşların sırtını kaşıyacak.

Milli maçlarda rakip takımlara en az 5 gol atılacak, en fazla da 1 gol yenecek.

Cem Uzan'a ekşisözlük kıyağının bakiyesini bir tıkla internetten öğrenebilirsiniz


Kaynağa gitmek içi buraya (http://www.ortadogugazetesi.net/habergoster.asp?id=5276) tıklayın..

Aduket
09-08-07, 18:45
Bende bu anketi bir anket sitesinden gördükten sonra hazırladım ve %67.35 evet biliyordum demiş..

fasıla_fasıla
09-08-07, 18:47
çokmu onemlı yanı hırıstıyan olması.
dınler arası dıalog dıye poposunu yırtan fetullah..papaz heykelının altında imza atan basbakan ve yardımcısı.bence esas hırıstıyan bunlar.gerısı farazı.

LinKin parK..!
09-08-07, 18:47
peki hristiyanmış..ne olmuş??

PrObLeM_BoY
09-08-07, 18:49
İki satır cümleyle konu açmayın diyoruz şu iddianın belgesini getir ondan sonra devam edelim konuya yoksa kilitlenecektir...

Aduket
09-08-07, 18:50
İki satır cümleyle konu açmayın diyoruz şu iddianın belgesini getir ondan sonra devam edelim konuya yoksa kilitlenecektir...

Tamam getircem

AKSU46
09-08-07, 18:51
daha nice leri var güzel vatanımda

erol_008
09-08-07, 18:58
İki satır cümleyle konu açmayın diyoruz şu iddianın belgesini getir ondan sonra devam edelim konuya yoksa kilitlenecektir...

aynen yani insan kilisede resim çekildi diye hristiyan mı oluyor :okay:

BuRaK_H
09-08-07, 18:58
adamın dini tercihi sizi ilgilendirmez dolandırıcı olmasıyla bağdaştırmayın bu ülke ne düzenbaz "müslüman"lar gördü..

britney
09-08-07, 19:00
adamın dini tercihi sizi ilgilendirmez dolandırıcı olmasıyla bağdaştırmayın bu ülke ne düzenbaz "müslüman"lar gördü..
bence de

jaguar19
09-08-07, 19:01
allah allah yeni duydum bunu.
ama klisede foto çektirdi diye hristiyan olunmazki

Aduket
09-08-07, 19:04
Fotoğrafa bağlı olarak bu konuyu açmadım gerçekten hristiyanmış çocukları falan amerikada doğmuş büyümüş cami yüzü görmemiş alttaki haberde hepsi yazıyo zaten

nurialkan
09-08-07, 19:05
forum kurallarını okumadınmı sen kımsenın dını degerlerıne karısamassın herkez ozgurdur.

kısacası...

SANANE....

LinKin parK..!
09-08-07, 19:08
Fotoğrafa bağlı olarak bu konuyu açmadım gerçekten hristiyanmış çocukları falan amerikada doğmuş büyümüş cami yüzü görmemiş alttaki haberde hepsi yazıyo zaten

peki hristiyansa ne yapalım??

sınır dışı mı edelim allah allah!!

herkes istediğine inanmakta özgürdür;)

ayrıca hala kanıt gelmedi ve dinin siyasette işi olmaz;)

bence kilitlensin

fasıla_fasıla
09-08-07, 19:11
çokmu onemlı yanı hırıstıyan olması.
dınler arası dıalog dıye poposunu yırtan fetullah..papaz heykelının altında imza atan basbakan ve yardımcısı.bence esas hırıstıyan bunlar.gerısı farazı.

bunlarda camii yuzu görenler..allahım yaaa mıllet kafayı yemış ne konular acıyo..:hahah::hahah::hahah:

Aduket
09-08-07, 19:16
Ispat geldi ayrıca "LinKin parK..!" siyasi ve dini uyuşmazlıklarımız olduğu için açtığım konulara sataşma..

Aduket
09-08-07, 19:17
Ben sunniyim ve alevi olan hiç kimsenin mesaj ve konularına karışmadım..Bu konuyu da bilgi amacıyla yaptım..

Evet doğru camii yüzü görenlerde belli ne yaptıkları..Ama yalnıza konu üzerinden konuşun lütfen:okay:

ultraslan_sivas
09-08-07, 19:19
hayır bilmiyordum olabilirde

Aduket
09-08-07, 19:22
Milliyetçi Hareket Partisi,Demokrat Parti ve Anavatan Partisini baraja takmak için oy tırtıklayan bi adamdan her şey beklenir..

semihd
09-08-07, 19:42
buyurun kanıt:http://www.yenisafak.com.tr/gundem/?t=30.11.2006 avrupa ve abd ile geçen olaylardan sonra güvenmiyorum hıristiyanlara

LinKin parK..!
09-08-07, 19:48
Ben sunniyim ve alevi olan hiç kimsenin mesaj ve konularına karışmadım..Bu konuyu da bilgi amacıyla yaptım..

Evet doğru camii yüzü görenlerde belli ne yaptıkları..Ama yalnıza konu üzerinden konuşun lütfen:okay:

hayır karıştın,sapık solcu diye bağırdığını ne çabuk unuttun:kiki::kiki:

hala bu konu kilitlensin diyorum çünkü,dinin siyasette işi olmaz:okay::okay:

bu konuyla insanları din tartışmaya itiyorsun;)

siyaset meydanı kurallarını okursan görürsün:okay:oku!

PrObLeM_BoY
09-08-07, 19:53
hayır karıştın,sapık solcu diye bağırdığını ne çabuk unuttun:kiki::kiki:

hala bu konu kilitlensin diyorum çünkü,dinin siyasette işi olmaz:okay::okay:

bu konuyla insanları din tartışmaya itiyorsun;)

siyaset meydanı kurallarını okursan görürsün:okay:oku!
Konu sadece cem uzanın dinine yönelik değil başlığı değiştirdim...

Aduket
09-08-07, 20:20
hayır karıştın,sapık solcu diye bağırdığını ne çabuk unuttun:kiki::kiki:

hala bu konu kilitlensin diyorum çünkü,dinin siyasette işi olmaz:okay::okay:

bu konuyla insanları din tartışmaya itiyorsun;)

siyaset meydanı kurallarını okursan görürsün:okay:oku!

Solculuk ve aleviliği aynı şey mi sanıyosun?

Teröre şehit verdiği için Mhp'ye oy veren alevileri ne çabuk unuttun?

Ayrıca sana sapık solcu dememin sebebi açtığın konuların hepsi cinsellikle ilgili olmasıydı.Alevi olmana bi kastım yok.

Bir müslümanın herkesin dinine saygılı olması gerekir ve saygılar...


Konu sadece cem uzanın dinine yönelik değil başlığı değiştirdim...

Teşekkürler PRoBLeM_BoY senin sayende şu konuya sataşanlar azalacak

Aduket
09-08-07, 20:54
Alevi ve sünniler belki kardeş değildir ama ben bi sünni olarak saygı duyuyorum(gerçi pek istemem ama)

aydın_09
09-08-07, 20:57
Kilise de Rahmi Koç ile birlikte fotoğrafları olan Cem Uzan'ın Hristiyan olduğunu biliyor muydunuz?

Cem Uzan´ın Türk sazında papaz ilahileri
09.02.2007

--------------------------------------------------------------------------------

2002 seçimlerinden kısa bir süre önce kurulan Cem Uzan´ın Genç Partisi´nin esas misyonu MHP ve DYP´nin seçmen tabanından oy tırtıklayarak bu iki partiyi kıl payı yüzde onluk seçim barajının altına çekmek olmuştur.


--------------------------------------------------------------------------------


3 Kasım 2002 seçimlerinde AKP'nin oy oranı ile milletvekilliği sayısı arasındaki garabete temelde iki sebep etki etmiştir.

Biri, Esat Coşan'ın Avustralya'da damadı ile bir "trafik kazası"na (!) kurban gitmiş olması… Rahmetli Coşan milliyetçi-muhafazakâr çizgide bir parti kurma çalışmasının son aşamasındaydı. AKP'nin oy oranını kesinlikle aşağı çekerdi.

Esat Coşan, Türkiye'deki tarikat ve dini cemaatler içinde açıkça anti İsrail çizgisinde olan bir isimdi.

Diğeri Cem Uzan ve Genç Parti olayıdır. Hadiseye yakından bakalım.

2002 seçimlerinden kısa bir süre önce kurulan Cem Uzan'ın Genç Partisi'nin esas misyonu MHP ve DYP'nin seçmen tabanından oy tırtıklayarak bu iki partiyi kıl payı yüzde onluk seçim barajının altına çekmek olmuştur.

"Oy tırtıklayarak" diyorum, çünkü Cem Uzan'ın meydanlarda söyledikleri ile kendi hayat felsefesi ve hayat tarzı yüz seksen derecelik ters yönlerdir.

Cem Uzan 2002 seçimleri öncesinde ne kadar milliyetçi söylem varsa kullandı.

IMF, AB, ABD ve aklınıza gelen bütün küresel merkezlere "ana avrat" dümdüz gitti.

Sonra ne oldu?

Alara Hanım, yani Cem Uzan'ın eşi New York'a giderek doğum yaptı ve kızlarının adını da Yasemin Paris koydular.

Alara Hanım, Renç Koçibey'in kızıdır.

Sonuçta MHP ve DYP kıl payı baraja takılırken, AKP'nin hanesine fazladan 150 milletvekili gitti.

Böylelikle Cem Uzan AKP'ye ve ABD-İsrail eksenine hizmette kusur etmedi. Sonra RTE Uzan ailesinin mal varlığına el koydurdu.

Ama atı alan Üsküdar'ı geçmişti. İmar Bankası'nın içi çoktan kuş olup uçmuştu.

Yani Cem Uzan, tıpkı RTE'nin suni olarak mağdur edildiği gibi göstermelik mağdurdur. Ve kısa bir süre sonra başta Kepez ve Çukurova olmak üzere Uzanlar hepsini geri alacak. Sonra diğer şirketleri. İmar Bankası'ndan boşaltılan paralar ne işe yarayacak ki?

Bu arada İstanbul 4. İdare Mahkemesi, 12 Ekim 2006 tarihinde üç kişilik mahkeme heyetinin oy birliği ile GP lideri Cem Uzan'ın 7.5 katrilyon liralık İmar Bankası borcundan "sorumlu" olduğuna hükmetti. Cem Uzan TMSF'nin adına düzenlediği 26 Ocak 2004 tarihli 7.5 katrilyon liralık ödemeye çağrı mektubunun iptali için İstanbul 4. İdare Mahkemesi'ne başvurmuştu.

Uzan'ın karara karşı Bölge İdare Mahkemesi'nde itiraz hakkı bulunuyor.

Gazetelerde yer alan habere göre, Cem Uzan 28 Ocak 2007'de gerçekleştirilecek Genç Parti'nin Büyük Kongresi'nden sonra genel seçimlere kadar Anadolu'yu karış karış dolaşacak. Bu süre zarfında GP Genel Merkezi'ne hiç uğramayacak.

Cem Uzan'ın temel sloganı: "Ülkenin ekonomik meseleleri ile işsizliğin ilacı Genç Parti'dir.

Uzan'ın ekonomik reçeteleri mizah yazarları ve karikatüristlere bir hayli malzeme verecek cinsten.

"Mazot 1 YTL, Fındık 8 YTL, emeklilere 14 maaş, üniversite harçları kaldırılacak…"

Yani Cem Uzan'ın yeni sloganları "yapma be birader biraz destekli at" cinsinden.

Ancak bir hususa dikkatinizi çekmek istiyorum. Türk milletini 40 etnik gruba ayırarak Antropolojik kazı uzmanlığına soyunan RTE'de desteksiz atışların sonunda bugün Cumhuriyet Türkiyesi'nin başbakanlık koltuğunda oturmaktadır.

Ülkenin içine düşürüldüğü durum ise ortada.

Cem Uzan ikinci bir RTE vakası olabilir. Çünkü Türk milletinin büyük çoğunluğu IMF politikaları ile geçim derdine düşürülmüş vaziyette.

Cem Uzan'ın desteksiz atışları Türk milletince ne kadar kabul görecek onu ilk seçimde göreceğiz. Ancak Uzan'ın "vaatleri" şimdiden "eksisozluk.com" internet sitesinin dikkatini çekmiş.

Vatan gazetesi yazarı Mustafa Mutlu'nun hesabına göre Cem Uzan'ın vaatleri yaklaşık 25 milyar YTL'ye gerçekleştirilebiliyor.

Ekşisözlük sitenin Uzan'a "destek çıkan" önerilerinden bazıları şunlar:

ÖSS kalkacak, üniversiteler öğrencilerin olacak.

Aylık telefon, su, elektrik ve tabii gaz faturası 1 YTL olacak.

Türkiye AB'ye değil, AB Türkiye'ye üye olacak.

Eve tellak gelecek, boynu ağrıyan bizim gibi saf Anadolu çocuklarına masaj yapacak, sırtı kaşınan vatandaşların sırtını kaşıyacak.

Milli maçlarda rakip takımlara en az 5 gol atılacak, en fazla da 1 gol yenecek.

Cem Uzan'a ekşisözlük kıyağının bakiyesini bir tıkla internetten öğrenebilirsiniz


Kaynağa gitmek içi buraya (http://www.ortadogugazetesi.net/habergoster.asp?id=5276) tıklayın..
kaynak dediğin ortadoğu gazetesimi kanka :kiki::kiki::kiki:

Aduket
09-08-07, 21:02
kaynak dediğin ortadoğu gazetesimi kanka :kiki::kiki::kiki:

Evet bi mahsuru mu var?

Sen de genç parti yandaşı olan üçkağıtçı müslümanlardansın belli...

genç partinin diğer partilerin oyunu azlatmasu hoşuna gidiyor değil mi?

ama bize işlemez bak muhsin yazıcıoğlu ve mhp'li adaylar mecliste KAPAK OLSUN!!

aydın_09
09-08-07, 21:09
Evet bi mahsuru mu var?

Sen de genç parti yandaşı olan üçkağıtçı müslümanlardansın belli...

genç partinin diğer partilerin oyunu azlatmasu hoşuna gidiyor değil mi?

ama bize işlemez bak muhsin yazıcıoğlu ve mhp'li adaylar mecliste KAPAK OLSUN!!mhp liler benim kankam merak etme !

Aduket
09-08-07, 21:11
mhp liler benim kankam merak etme !

yapma ya senin mi?

Mhp'liler bi ak partili ile kanka olacak kadar değildir..

senin avatarındaki adamı satın alan amerika,tekrar satışa sunmuş :ragaci

aydın_09
09-08-07, 21:13
yapma ya senin mi?

Mhp'liler bi ak partili ile kanka olacak kadar değildir..

senin avatarındaki adamı satın alan amerika,tekrar satışa sunmuş :ragaciCUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMÖİNDE meclise girinde bize yeter :smile::okay:

Escape
09-08-07, 21:49
Ben sunniyim ve alevi olan hiç kimsenin mesaj ve konularına karışmadım..Bu konuyu da bilgi amacıyla yaptım..

Evet doğru camii yüzü görenlerde belli ne yaptıkları..Ama yalnıza konu üzerinden konuşun lütfen:okay:
bak sen
alevı olan kımsenın mesaj ve konularına karısmamıs hadı orda yaa..
BEN DE ALEVIYIM..
MASALLAH HER MESAJIMA HER KONUMA LAF ATMAKTAN GERI KALMIYON!!

tatyos
09-08-07, 21:49
cem uzan çok iyi biri olmayabilir hristiyanda olabilir!!! bu ülke daha kötülerinide gördü ve görüyor böylesine eleştirmek yanlış. Ve bu anket cem uzanın hristiyan oldugunu kabul ettirmeye çalışmışsın

Aduket
10-08-07, 11:15
bak sen
alevı olan kımsenın mesaj ve konularına karısmamıs hadı orda yaa..
BEN DE ALEVIYIM..
MASALLAH HER MESAJIMA HER KONUMA LAF ATMAKTAN GERI KALMIYON!!

Alevi olduğunu bilmiyordum seninle kapışmamın sebebi Ülkücü-Komunist tartışmasıydı.Alevi-Sünni kapışması değildi..:okay:

Aduket
10-08-07, 11:17
Ayrıca nedense tüm komunistler alevi çıkıyor tesadüf mü yoksa bu kaideniz mi?

Escape
10-08-07, 19:05
Ayrıca nedense tüm komunistler alevi çıkıyor tesadüf mü yoksa bu kaideniz mi?
ya komunıst olursun ya da alevı
ıkısını aynı anda olamazsın
hı bır sey bılmeden konusma da
bı sey bılıyo sansınlar...

bu arada sen kendıne ulkucumu ıyosun:kiki::kiki:
bana da komunıst oyle mi:kiki:

SALAZAR
10-08-07, 19:15
şu kominstler aleviymiş faşistler aynı zamanda darvinistmiş bırakın bunlar bunlar geçmişte kaldı biz günümüze bakalım

Aduket
10-08-07, 19:19
ya komunıst olursun ya da alevı
ıkısını aynı anda olamazsın
hı bır sey bılmeden konusma da
bı sey bılıyo sansınlar...

bu arada sen kendıne ulkucumu ıyosun:kiki::kiki:
bana da komunıst oyle mi:kiki:

Dün komunisttiniz şimdi Atatürkçü mü oldunuz?

Atatürk ülküsü yolunda gitti ve ülkücüydü..

Ama komunist değildi?..Eeee siz şimdi komunist misiniz Ülkücü mü?

Escape
10-08-07, 19:21
Dün komunisttiniz şimdi Atatürkçü mü oldunuz?

Atatürk ülküsü yolunda gitti ve ülkücüydü..

Ama komunist değildi?..Eeee siz şimdi komunist misiniz Ülkücü mü?
lafı cevırme sımdı
ben ne yazdım sana!
kelıme oyunu yapma bana
komunızm savunucularının ne kadar kemalıst oldukları ortadadır!!
mhp lı degılım olmam da zaten!!!
ideolojılerımız farklı cunku
komunıstte degılım olamam cunku!

Aduket
10-08-07, 19:27
lafı cevırme sımdı
ben ne yazdım sana!
kelıme oyunu yapma bana
komunızm savunucularının ne kadar kemalıst oldukları ortadadır!!
mhp lı degılım olmam da zaten!!!
ideolojılerımız farklı cunku
komunıstte degılım olamam cunku!

chpli değil tkpliyim diyen sen değil miydin

Ayrıca Kemalist demek Ataist demek

Escape
10-08-07, 19:47
chpli değil tkpliyim diyen sen değil miydin

Ayrıca Kemalist demek Ataist demek
ya sen ne yazılanları anlıyosun
ne de kavramların anlamlarını bılıyosun
ne chp lıyım dedım ne de tkp lıyım dedım..
ıkısı de olmadıgımı en az 50 kez soyledım..
kemalızm ne demek ? ateızm ne demek
ve bunu nasıl bırbırıne bagdastırma gıbı bı gaflete gırıyosun
ogrende gel ya
kavramları karman corman etmıssın
yuhh..

Aduket
10-08-07, 20:30
ya sen ne yazılanları anlıyosun
ne de kavramların anlamlarını bılıyosun
ne chp lıyım dedım ne de tkp lıyım dedım..
ıkısı de olmadıgımı en az 50 kez soyledım..
kemalızm ne demek ? ateızm ne demek
ve bunu nasıl bırbırıne bagdastırma gıbı bı gaflete gırıyosun
ogrende gel ya
kavramları karman corman etmıssın
yuhh..

Gerçekten safmışsın ataist diyom!!!

Nerenle algılıyon!!

Ayrıca kimden yanasın!!!

Escape
10-08-07, 22:12
Gerçekten safmışsın ataist diyom!!!

Nerenle algılıyon!!

Ayrıca kimden yanasın!!!
nıye bu kadar meraklısın..:kiki:
senı ılgılendırır mı benım ne oldugumu...

bı de adam gıbı konusmayı ogren !

Aduket
11-08-07, 13:44
nıye bu kadar meraklısın..:kiki:
senı ılgılendırır mı benım ne oldugumu...

bı de adam gıbı konusmayı ogren !

Açtığım konulara yazdığın mesajlarla tartışma başlatıyosunuz sonra da konu kitleniyor..

Tartıştığım kişinin kim olduğunu bilmek istiyorum..Bu meraklı olmak mı acaba??

Escape
11-08-07, 21:29
Açtığım konulara yazdığın mesajlarla tartışma başlatıyosunuz sonra da konu kitleniyor..

Tartıştığım kişinin kim olduğunu bilmek istiyorum..Bu meraklı olmak mı acaba??
bak bak konuları da ben kıtletıyorum de mi..:kiki:
ne oldugum onemlı degıl dusuncelerımı soyluyorum ıste
sen de benı merak edecegıne dusuncelerımle ılgılen
yazdıklarımla ılgılen sadece..

göçmenoğlu
11-08-07, 23:03
aynen yani insan kilisede resim çekildi diye hristiyan mı oluyor :okay:

papada türkiye ziyaretinde camide resim çektirmişti hemde müftü ile beraber dua ederken,o da müslüman olmuştur heralde.:kiki::kiki::kiki::kiki:

LinкØѕєя
14-08-07, 17:22
Niye adama sataşıyosunuz ki????????????

Sadece Paylaşım yapmış

sizin yüzünüzden banlandı zaten

LinкØѕєя
14-08-07, 17:23
bak bak konuları da ben kıtletıyorum de mi..:kiki:
ne oldugum onemlı degıl dusuncelerımı soyluyorum ıste
sen de benı merak edecegıne dusuncelerımle ılgılen
yazdıklarımla ılgılen sadece..

Evet siz tartışma başlatınca konu sapıyor ve modlarda kitliyor işte :ragaci

LinкØѕєя
14-08-07, 17:23
bak bak konuları da ben kıtletıyorum de mi..:kiki:
ne oldugum onemlı degıl dusuncelerımı soyluyorum ıste
sen de benı merak edecegıne dusuncelerımle ılgılen
yazdıklarımla ılgılen sadece..

Evet siz tartışma başlatınca konu sapıyor ve modlarda kitliyor işte :ragaci

nino222
14-08-07, 18:50
Cem uzan müslümanim diyor. O müslümanim diyorsa kimseye düsmen ona hiristiyan demek. bu konuyu burda noktaliyalim. iste kendi agzindan dinleyin.

link icin tikla (http://www.medyafaresi.com/?hid=5018&cid=13)

UZAN:Bu sorularla manevi algımı ölçmek istiyor gibisiniz. Ben 20'li yaşlarımda 7 kere 'umre'ye gitmiş bir insanım. Kabe'de 20-30 kez namaz kılmış bir insanım. Cidde'de inşaat yaparken her cuma, Cidde'den Mekke'ye namaz kılmaya giderdim..

KURAN'I 4 KEZ OKUDUM...


Sanırım siyasi yoğunluğunuzdan fazla fırsatınız olmuyor artık.


UZAN: Yok maalesef şu sıralar pek fırsatım olmuyor.. Bakın size özel bir anımı anlatayım. 1990'lı yıllarda özel bazı sıkıntılarım oldu. Zorlandığım yıllardı. Kuran-Kerim'i okumak istedim. Sekreterimden rica ettim. "Hangisi?" dedi. "Hangi hocanın tercümesi olursa olsun, getir" dedim. 4 tane Kuran-ı Kerim'in Türkçe meali geldi. Bir tanesini aldım, başladım okumaya. Bir ayeti açtım. Ayetin sonuna 'Burda, İslam Ortak Pazarını tarif ediyor' diye bir dip not iliştirilmiş. 4 tane geldi ya, diğer Kuran-ı Kerim'lere baktım, böyle bir şey yok. Kuran-ı Kerim'de öyle bir şey yok arkadaş!.. Refah Partisi'nin iktidar olduğu yıllar. Ve öğrendim ki Kuran-ı Kerim'in türkçe mealini hazırlayan kişi bir Refah Partisi sempatizanıymış. Orda dinin dinciler tarafından nasıl istismar ve siyasete alet edildiğini gördüm.




İlginç bir saptama ama, her hangi bir konudaki yanlış ya da eksiklik, bizi doğruyu bulmaktan da alıkoymamalı..


UZAN: Kesinlikle size katılıyorum.. Elhamdürillah Müslümanım. Kuran-ı Kerim'i baştan sona 4 defa okudum.. Dinimize en büyük zararı, dini çıkarları için kullananlar veriyor..

Escape
14-08-07, 22:53
Evet siz tartışma başlatınca konu sapıyor ve modlarda kitliyor işte :ragaci
ben sana sormamıstım aduket e sormustum
sen nıye cevap verme geregı duydun:kiki:
bı de baktım azcık mesaj sayın var yarısı da bana cvp
hayırdır foruma uye olmadan bana garez mı duydu:ragaci