PDA

View Full Version : oynadığımız oyunlar



ELİİF
01-09-05, 12:49
Zamanımızda kim artık dışarı çıkıpta japon kale maç,sek sek,misket,simiiiiit,dokuz taş,saklambaç v.b. türünden oyunlar oynuyor acaba...
Biz çocukken bunlarla büyüdük ağaçlara tırmandık,koştuk,gece yarılarına akdar dışarılarda oynardık.
Şimdiki çocuklar nasıl?Yok efendim msn de konuşur,yok efendim toplu olarak nette oyun oynar(multiplayer),artık sosyal oyunlar kalmadı gibi ne olacak acaba gelecekte daha çok merak ediyorum.
Şimdi kimler hatırlar mazidekileri kimler hatırlar...

SiBoRoTTi
01-09-05, 12:57
valla biz de en çok saklambaç oynardık eski mahallemizde...teyzemler falan gelirdi gurbetten, kuzenler de hep yaşıt sayılır...anneannemlerde toplanılırdı...görüşme, konuşma, muhabbet faslı bitince kuzenlerle hemen aşaıya inerdik...öyle bi saklambaç oynardık ki, bi mahalleden diğerine giderdik on-on beş dakika dolaşıp geri gelirdik :D öyle zevkli olurdu ki...bi de evde körebe oynardık...evcilik falan oynardık arada...şimdiler de çocuklar hep bilgisayar, play station, atari falan oynuyolar...dışarı çıktığı yok kimsenin...gelecek eve kapanmış durumda yanii...

FRKNA
01-09-05, 14:12
dalli dombik duydunuzmu eski çorabın içine ne kadar kağıt varsa doldurup birde kırık kiremit buldukmu deyme keyfe

animate
01-09-05, 14:36
off neler oynamazdık kı oyun delisiydimm bennn , hava karaarna kadar sokakatan içeri girmezdimm...saklambaç,istop,ip atlamaca

Kanka Bot
01-09-05, 14:45
futbol, çelik çomak genellikle ve bir çeşit bowlıng versiyonu bi oyunumuz vardı ve bi de çamur savaşı tabiki süperdi ya

didem
01-09-05, 16:57
valla biz de en çok saklambaç oynardık eski mahallemizde...teyzemler falan gelirdi gurbetten, kuzenler de hep yaşıt sayılır...anneannemlerde toplanılırdı...görüşme, konuşma, muhabbet faslı bitince kuzenlerle hemen aşaıya inerdik...öyle bi saklambaç oynardık ki, bi mahalleden diğerine giderdik on-on beş dakika dolaşıp geri gelirdik :D öyle zevkli olurdu ki...bi de evde körebe oynardık...evcilik falan oynardık arada...şimdiler de çocuklar hep bilgisayar, play station, atari falan oynuyolar...dışarı çıktığı yok kimsenin...gelecek eve kapanmış durumda yanii...


biz en çok saklambaç ve istop oynardık akşam 6 da inerdik gece yarısından önce girmezdik eve hep de annem bana balkondan'' didem yeter artık eve gel'' diye bağırışlarını hiç unutamıyorum şimdiki çocuklar özellikle de kardeşim sabah kalkar kalkmaz bilgisayarın başına oturuyo tuvalet ve yemek yeme dışında gece 2-3 e kadar kalkmıyo hey gidi günler hey...

Kanka Bot
01-09-05, 17:07
yılan oynarduk gazoz kapaklarıyla:D

ardamatt
01-09-05, 17:35
misket - kovboyculuk-(ben genelde kötü adam olurdum ) kalabalık olduğumuzda uzun eşşek 3 kişi olduğumuzda kısa eşşek : )) (bi kişi yastık bi kişi yatıo biride atlıo :) gol atan kale , ortada sıçan , yakan top , gazoz kapağı ile oyunlar sakızların verdikleri futbolcu kartlarıyla değişik kumarlar , adam tekmelemece , sapanla taş fırlatmaca herşey oynuyoduk yaws : )) arabacılık zeybek aydın halay : )) şimdiki çocuklar şanslı tabi Pileysiteyşın vardıda biz mi oynamadık daha bili gates bile o zamanlar limon satıyodu : ))

yakisikli82
01-09-05, 17:44
ya uzun essekkkk oynamak ıstıyorum yıne ama olmuyor ıste belırlı yastan sonra kımse gormemesı lazım :)

Kanka Bot
01-09-05, 19:40
WaLLA yaramı deşion kankam ya çok osledım o günleri :(

sakLambaç,yakaLamaç,körebe,misket,taso,uzuneşe k ve daha niceleri...apartalrın ziline basıp kaçardık benım bı tane kamyonum vardı baya buyüktü arkadaşın kepçesi vardı kum yuklerdi bana ben bi yere taşırdım...evde olucna evlcilik falan oynardık ayşegul vardı komuşumun kızı o anne olurdu bende baba yemek falan yapardı bana oyuncak tabakları kaşıkları falan vardı kendimisden küçükleri oyuna aldığımısda cocuğumus olurdu onlar:D:D ne günlerdi ya cocukluk işte aahh ahh..

besiktasim
01-09-05, 22:33
bende herkes gibi saklambac, körebe ,yakan top oynadigim gunleri hatirliyorum bide biz mahallemizde kosu yarismalari düzenlerdik birbirimizi gecebilmek icin kendimizi yirtardik . hey gidi gunler :(

cs_suX
01-09-05, 23:11
Yaa millete bak ben cocukluğumde kuzen gilde Doom 95 oynuyodum o zamanlar ne oyundu ama Hala unutamadım Bu günlerim o günden belli edio hani millet saklambaç oynarken ben Doom 95i bitirmiştim :D Kaç sene geçti bilemiorum ama doom 2 de cok manyaktı ewet kankiler benim hiç arkadasım olmadı saklambaç oynucak ne yapalım doomda iyiydi bea:D

aLkAwEb
01-09-05, 23:20
Saklambaç, stop, ortada s...an, uzun eşşek, birdir bir

cavaradossi
01-09-05, 23:37
izmir guzellerine yazmak istedigim mesaji buraya yazmisim.Siliyorum(Ozur)

aLkAwEb
01-09-05, 23:38
valla ben adananin,mersinin,istanbulun,ankaranin,erzincanin kizlarini gordum biliyorum ama turkiyenin diger yerlerini bilemem...
bencede en guzel kizlar Izmirden cikiyor.Birde adana fena iyidir...
Abi o başka konu bu oynadığımız oyunlarla ilgili bir konu

oup1907
02-09-05, 00:50
kukalı saklambac oynardıkk cokk

x_YagMuR_x
02-09-05, 03:27
bizde coq knock down ginger oynardik... hani kapilari vurup zilleri calarsin ya... okul cikisi cantalari dolaplara koyar spor ayakkabilari giyer duserdik yollara.. bi eve fena dadanmistik.. bi sitede... adaminda canina tak etmis galiba bi gun kapinin arkasina saklanmis... bizim kapiyi calmamizla kapinin acilmasi bi oldu adam tam bi saat bizi kovaladi.. tabi okul uniformasi ustumuzde oldugundan konu okula aks etti ve bizim bu oyunda tam en tatli xyerinde bitti...

bide cuma sabahlari okul muduru 8. siniflara konusurken sahnenin arkasindan kosturmaca oynardikki... inanilmaz eglenceli ve bol adrenalinliydi.. ve yine akibeti disiplin oldu... benimde okuldaki kredim bu oyunlar sayensinde doldu...

Reachle
02-09-05, 03:45
Biz şişe oynardık, saklambaç, beyzbol :D, basketbol, dokuz aylık, ip atlamaca, yakalamaca, istop, can, evcilik, doktorculuk, bilmemnecilik :D, sindy bebek, valla bissürü şey oynardık gecenin yarılarına kadar. Halada saklambaç yakalamaca filan oynarım. Ha pardon en son geçen yaz ayağım kırılıp elim çıktığında saklambaca ve bu yıl da suratımı dağıtıp bileğimi çıkarttığımdanda basketbola veda ettim :D

jeytan1905
02-09-05, 06:01
oooo çocukluk ta sabah 10 da futbol la başlardık.hava karanana kadar..arada misket birdir bir, uzun eşşek,kırbaç,simit, oynardık..gece bazende 10 kişi toplanır herkez eline taş alır okul araba vs.. camları indirirdik:D hatta genelde bir arkadaşımızn sınıfının camlarını indirdik sabah sınıfta donsunlar diye...
ama en güzeli gece saklanbaçlarıydı..bizde bir ebe en az yarım saat kalırdı..herkez grup grup toplanır uzak yerlere saklanır ordan haraket etmez takılırdık orda... artık ewe gideceğimiz zamn son ebeye belli etmezdik o sayardı 100 e kadar o sırada herkez ewe giderdi...biizm salak ebede en az yarım saat bizi arar bulamayınca ewe giderdi..:D:D:D

banu06
02-09-05, 11:55
Bizde saklambaç oynardık, ama beni hiç ebe yapmazlardı. Çünkü aralarında en küçük bendim. Çinçan oynardık, seksek oynardık, tombik oynardık. Hele tombiğe bayılırdım. Bayramlarda çıtır pıtır alır onla oynardık, bi de ben erkeklerle misket oynardım....... daha neler neler ya. Şimdi anlatırken o günleri çok özlediğimi hissettim. Artık çocuklar evcilik oynamayı bile bilmiyor. Hepsi bilgisayarın başında.

UsheR
02-09-05, 12:07
uzun eşşşşşşek,körebe falan :D ama şimdi çok saçma geliyo

L33t Kr3W
02-09-05, 18:56
biz çok kalabalık sülaleyizdir.Bir sürü çücuk var.Oyuna gelince yazun bizim tüm sülalebizim kışlaada toplanırdı.Sabah 10'dan akşam 11e kadar hiç durmazdık.Saklambaç,futbol maçı,voleybol(iki tane direk vardı birbirinr çok yakındı bizde getirirdik evlerden tünipleri dolardık fileyide yapardık:d)uzun eşşek,zaten akşam 9'dan sonra hep saklambaç oynardık süperdi yaw hey gidi günler heyy

gakkosorhun
02-09-05, 19:12
valla oymamadigim oyun kalmiyodu simdi bile bazen kacamak yapip oynuyoz

OrCuN23
02-09-05, 20:33
izmir guzellerine yazmak istedigim mesaji buraya yazmisim.Siliyorum(Ozur)

Oyunmu Oynuyosun Bizle:D:D

dj_senegalli
03-09-05, 13:27
biz hep sacmasapan espiriler yapardık
-şişe desene
-şişe
-şişeye işe zuhaha
-mısır desene
-mısır
-cingenenin gütünü ısır beya vb

RUNAWAYLADY
03-09-05, 13:29
seksek,saklambaç,yakan top,futbol...........

karincakyhn
03-09-05, 14:27
ben hala uzun eşşek oynuom .ünkü yazşım daa 15 AmA güsel oluo

osslem
05-09-05, 01:44
komançero...duyan varmıdır bılmıyorum...ama feci keyif alırdık:D

Reachle
05-09-05, 01:46
Walla en güzeli doğrulukmu cesaretmi..Ben şahsen kendim bizzat oynarım halen :D

cs_suX
05-09-05, 01:48
Zuhaha ewet o çok güzeldi Ama bazen gidip şu gızı öpecen diyolardı ya o çok pisti onun yüzünden okuldan kovuluyodum ama olsun çok hoşuma gitmişti bir daha olsa sewe sewe yaparım :x

cs_suX
05-09-05, 02:13
Doğrulukta zor yahu Açaip acaip sorular soruyolar valla yok sen kimi sewion yok şöle yok böle ama güzel oyundu özlicem valla

attila44
05-09-05, 03:11
kanka sen kafan1 yorma matamatik çok kötü desti 98)100 den
GENÇ FENERBAHÇELI

eLeS
31-03-06, 20:40
Biz küçükken abimle kovalama oynardık. Tabi en sonunda olan oldu. Ön dişlerim abimi kovalarken kırmıştım. Allahtan tekrar çıktı. :D

{!}_djAyAz_{!}
25-11-06, 20:49
haklısın kankam artık yeni nesil çok berbat durumda.
Biz bekçili eşek oynardık bilenler bilir eşek olmak kadar pis bişi olmadığını. Güzeldi ya onlar

RoCCo
25-11-06, 20:53
Bizim bahçedeki incir ağacına dalardık ufakken sonra o incirler herkese pay edilirdi ve iki takıma bölünüp savaş yapardık.Giriş katta oturanların camları ve arabalarını mahaleye parkedenler in arabaları bu işten en zararlı çıkanlar olurdu hep...:D :D
Gece saklambaç oynardık çok zevkli olurdu..off be ne kadar güzeldi eskiden..

X
25-11-06, 21:03
teknolojiden faydalanıyor şimdiki küçükler.counter strike oynayıp etkilenip adam öldürüyorlar yada kendilerini pikaçu zannedim uçmaya çalışıyorlar.

simiiiitt oynarken azmı dayak yedik be :D sonra ateş mateş,tahta üzerine çivi çakıp parayla maç yapardık.güzel günlerdi

jeytan1905
25-11-06, 21:43
valla bende hayretler içinde izliyorum şimdiki çocukları..10 yaşında yiğenim var gelmiş benden msn adresimi istiyor.bir tane de değil 2 tane msnem var abi diyor..
biizim çocukluğumuz çok farklı geçmiş gerçekten.sabah 10 da top peşinde koşmaya başlardık , smit , misket,kırbaç,mahalle maçları , mahalle kavgaları, meyva ağaçlarına dalma ,ateş yakıp patates kızartma, kavgalar gürültüler , akşamları saklambaç...saklambaç oynarken ebe olan en az yarım saat milleti arardı.o sırada biz de bir köşede sigaramızı içerdik muhabbet ederdik..oyun baymaya başlayınca plan yapardık ebe sayarken herkez evine giderdi sonra yarım saat bizi arar kimseyi bulamayınca oda evine giderdi...kısacası güzel günlerdi :)

PrObLeM_BoY
26-11-06, 02:15
simiti çok iyi hatrlıorum ya siiiiiiii die bağırıdık:D:D

SuNLigHT0734
26-11-06, 02:21
bence hata bizde sayılır çocukların ne kadar arkadaşı var komşuluk ilişkileriniz nasıl bir apartmanda çocuklarınız komşunun çocuklarını tanıyomu sokağa ççocuklarınızı korkmadan bıraka biliyomusunuz ki saklanbaç oynasın demi yani

erol_008
26-11-06, 02:23
teknolojiden faydalanıyor şimdiki küçükler.counter strike oynayıp etkilenip adam öldürüyorlar yada kendilerini pikaçu zannedim uçmaya çalışıyorlar.

simiiiitt oynarken azmı dayak yedik be :D sonra ateş mateş,tahta üzerine çivi çakıp parayla maç yapardık.güzel günlerdi

aynen:bravo:

uprocking
26-11-06, 05:06
ben hatırlarım ben kalmadı öyle oyunlar yazıkki kalmadı

minikcadı
26-11-06, 11:07
plastation ve pc varken o oyunlar mazi oldu

fataleror
26-11-06, 11:21
Konuları Birleştirilmiştir.Saygılar

ocuuu
21-04-07, 20:07
laleli belkis(ip oyunu)


1.asama:bilekler...sekmece yok...basti kacti yok:puah:

2.asama:dizler.....sekmece var...basti kacti yok

3.asama:kalcalar...sekmece var...basti kacti var...makas yok...oturmaca yok

4.asama:koltuk altlari....sekmece var....basti kacti var...makas var....oturmaca yok

5.asama:boyunlar...hepsi var:puah:


-----



iste boyle bi ip oyunuydu...bi suru degisik versiyonunu cikartmistik kendi kafamizdan:puah:sonrada gerizekali gibi"hehoyyy cok degisik bisey bulduk:puah:"seklinde,dunyayi kurtarmis tarzinda havalara giriyoduk:puah:


hala ilkokuldaki aslan kralli taytimi saklarim...ip atlarken oram buram gozukmesin diye annem zorla giydirirdi basta:puah:sonra modasi cikti zaten...bende direk kendim giymeye basladim:puah:


hele zil caldiginda tilki kovalamis tavsan gibi sinifa kopekimsi shekilde soluk soluga girer:puah:yanaklar kipkirmizi:puah:direk su mataralarina sarilirdik:puah:


iste bi oyun kurali,gelismesi,bilmemnesi boyleydi:puah:

-MatMaZeL-
21-04-07, 20:09
Biz akşamları kuzenlerimle filan evde toplanıp korku tüneli diye bir oyun oynardık.Bir ebe seçilirdi o dışarıya çıkartılırdı.:D O arada biz de odada tuzaklar hazırlardık ebe için:DEbeyi içeriye çağırınca ışığı kapatır gözlerini bağlardık:DO tuzaklara yakalana yakalana birimizi bulursa bulduğu kişi ebe olurdu. Onun haricinde öğlenleri de ip atlardık. :D

Mr. ÕﭲĢٺИ
21-04-07, 22:51
uzun essek oynardık,saklambaç,toplu saklambaç,simit, onları oynardık

ert55
26-05-07, 01:29
nerde o eski çocukluklarımız ..şimdiki çocuklar çok şanssız..

samet_1907
26-05-07, 10:25
Herg]n Saklamba. Oynardik Ama 24 Kisiyle Falandi Eglenceli Oluyodu

yApqu
26-05-07, 12:07
Saklambaç,Misket,Uzun Eşek,Dokuz Aylık,Taso,Körebe Ohoo Oynamadıım Şey Yoktur Valla :DZillere ßasıp Kaçmakta Ayrı ßir Zevkti..

ProOf<>TupaC
26-05-07, 12:12
mahalle maçları :D

UPGRADER
28-05-07, 15:14
Ben Kendİmİ Bİldİm Bİleleİ Oyun DÜnyasinin İÇİndeyİm Taaa 1995-2007 Atarİ-sega-ps1ve-ps2 Tabİİkİ De Ama Bu Oyun DÜnyasi Da BaŞ DÖndÜrÜcÜ Bİr Şekİlde GelİŞtİ Yaw Ne Oyunlar Oynadim Ne Oyunlar RÜyalarima Gİrenler Oldu Yazilidan Zayif Almama Neden Oldular Amam Ben Onlari Hala Sevİyorum Hİlelerİnİ Kendİm Buldum Bazen Bazen AĞladim Bazen GÜldÜm Sİnİrlebdİm Onlar Hayatimin Bİr ParÇasi

papaz
28-05-07, 15:26
japon kale maç,sek sek,misket,simiiiiit,dokuz taş,saklambaç v.b.

Çok oynadım:okay:

Ama şimdi bowling oynuyorum