PDA

View Full Version : Sınırsız .com .net .org .co.uk .be domain



osmansamet
28-05-06, 02:12
http://fulloyunlar.be/domain/myred/register.php
direk istediğiniz kadar 1 yıllık alabiliriyor(muş)sunuz, ben alamadımalabilen varsa yardımcı olursa sevinirim, replerinizi de bekliyorum :okay:

SaFa18
28-05-06, 09:24
kanka alınmıyo. ayak galiba :)

jockeя
28-05-06, 09:58
alınıyo kanka url yazıom not invalid url dioo

osmansamet
28-05-06, 14:02
alabilen yok mu?

Kanka Bot
28-05-06, 22:49
yaw alınıo alınmasınada tutturana kadar cnm çıktı tam 189 tane url invalid hatası aldım:D

osmansamet
29-05-06, 00:17
bana da bi tane alsana :D ...

SaFa18
29-05-06, 07:54
alınmıyo ki. invalid hatası veriyo. :) oyalıyolar adamı yau :D

osmansamet
30-05-06, 01:54
challenger_67 (member.php?u=18368) almış!

asasmaz
31-05-06, 16:06
site açılmıyor

Mustafa79
01-06-06, 13:45
valla alana helal olsun bende alamadım gitti.:P

cordelio
01-06-06, 17:14
kankalar bu nedır yaw alıcam da bunu anlamadım :S bi bakı werın yaw


Target Url: Where shall we redirect your domain to? Simply fill in the address of your homepage.
Don't forget, that this address begins with "http://" and ends with a "/" or a certain filename, e.g. "home.html".

cordelio
01-06-06, 17:15
bulan warsa bana EDİTTT dan ulaşsa bılırler...

jockeя
02-06-06, 17:01
deli etti benide

osmansamet
02-06-06, 20:58
yaw challenger_67 nasıl aldığını bize de sölesene :'(

Kanka Bot
02-06-06, 21:23
kanka funpicden 16 farklı adres aldım:D 17.de kbl etti:D:D:D aynı yöntem yani:D

yusufummm
02-06-06, 21:32
bende alamadim anasini :D oyaliyorlar adami.. :)

jockeя
11-06-06, 20:45
ya deli etti beniiiiii

Jedilance
14-06-06, 15:50
mysql hatası var sitede

Ogİ_CaN
16-06-06, 12:22
kankalar boşuna uğraşmayın öle bişey yok ya uyutuyolar adamı mysql hatası vermiş site göçmüş bi nevi :D

A-D-M-İ-N
27-06-06, 00:42
alınmıyor kanka

ekonomist
03-07-06, 10:24
site göçmüş

byzafer
18-10-06, 00:18
yok kankaa yalan bu işler.. uyutmaya çalışıyolar bizi..

rap_boy_mc
18-10-06, 11:17
Ben Aldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

asasmaz
21-10-06, 16:05
site rahmetlik

Eldanar
21-10-06, 23:21
link ölü

konu kilitlenmiştir.